.

Beantwoord

Werkt 4g in het buitenland met de nieuwe regeling?

  • 10 June 2017
  • 5 reacties
  • 602 Bekeken

Werkt 4g in het buitenland, met de nieuwe regeling. Mijn ervaring tot nu toe is : traag!
icon

Beste antwoord door Asma 14 June 2017, 09:36

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Heb je een vraag, of wil je gewoon iets kwijt?

Hoe dan ook, om ook maar iets zinnigs te zeggen hierop is het handig als je minimaal vertelt welk toestel je hebt en in welk land je bent.
iPhone SE, België en Luxemburg!! 7,8 en 9 juni. De vraag lijkt me duidelijk: kunnen wij als Nederlandse simyo-ers gebruik maken van 4g in het buitenland, binnen de bundel?
Reputatie 7
Badge +6
Als hij aanstaat in mijn Simyo en je Instellingen op je mobiel zijn goed en 4G beschikbaar op desbetreffende locatie ja..........maar hij zou niet traag moeten zijn.
iPhone SE, België en Luxemburg!! 7,8 en 9 juni. De vraag lijkt me duidelijk: kunnen wij als Nederlandse simyo-ers gebruik maken van 4g in het buitenland, binnen de bundel?

Als hij aanstaat in mijn Simyo en je Instellingen op je mobiel zijn goed en 4G beschikbaar op desbetreffende locatie ja..........maar hij zou niet traag moeten zijn.

Dat klopt maar wanneer het gaat om de nieuwe regeling, regels, het afschaffen van roamingkosten, EU zone 1, dan staat dat in zijn geheel los van 4G.

Het gaat er dan eerder om of er 4G afspraken zijn met de roaming partner, wat dat betreft zit het meer/vaker goed dan slecht.
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Jan_sr,

Welkom op het Forum!

Balen dat je internet zo traag was tijdens je verblijf in Luxemburg!

Ik heb je aansluiting erbij gepakt en zie dat je 4G aan hebt staan. Dit houdt in dat je in het buitenland gebruik kunt maken van de meest snelle internetverbinding die onze roamingpartners aanbieden. Is je verbinding toch traag? Dan is dan kans groot dat je op de locatie waar jij je bevindt geen 4G is.

Voor alle volledigheid heb ik voor je uitgezocht hoe het 4G aanbod in Luxemburg is. Ik zie dat het aanbod per provider erg verschilt. Orange heeft het grootst 4G aanbod, maar dan nog heb je niet overal een 4G dekking. Klik hier voor de dekkingskaart van Luxemburg.

Laat je het ons weten als je hier vragen over hebt?

@ Wimj12, Ron H en Friesian, bedankt voor het meedenken!

Groetjes,
Asma

Reageer