.

Beantwoord

Wanneer wordt 4G gratis?

  • 22 March 2016
  • 99 reacties
  • 4822 Bekeken

Reputatie 1
Badge
Hoi

Wanneer wordt 4g gratis in het abonnementen systeem bij simyo opgenomen.
Bij bijna alle providers is het gratis en betaal je geen 5 euro extra.
Zou toch wel een keer mogen.

Mvg Arend
icon

Beste antwoord door Caspar 22 March 2016, 14:29

Bekijk originele reactie

99 reacties

Ach ja.. bij de ene bakker is het bruin brood ook goedkoper dan bij de andere. Wilt niet zeggen dat het dan ook goed en lekker brood is.
Reputatie 7
Het groene gras aan de andere kant van de heuvel?
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Bart198006.

Welkom op het Simyo forum.

Goed om te lezen dat je tevreden bent met je Simyo aansluiting. Het zou natuurlijk heel jammer zijn als je vanwege de prijs van je abonnement overstapt.

Zoals je zelf al aangaf is het bijna 2017 en momenteel wordt er druk nagedacht over mogelijke verbeterpunten voor het komende jaar. Mede dankzij dit topic staat de prijs van 4G hoog op het lijstje, maar een concreet antwoord kan ik je helaas nog niet geven.

We laten het uiteraard weten zodra er meer bekend is!

Groetjes,
Sean

@Raytje en RicoK, bedankt voor jullie reacties!
bijna 2017 ,4g nog steeds niet gratis !!!!! 5 euro bij simyo (dat je het nog durft te vragen )
Heb de knoop doorgehakt en ga vanwege dit overstappen naar tele 2 die toch wat meer bij de tijd zijn met de databundels (ook buitenland bundels) en 4g natuurlijk
Jammer was al meerdere jaren een tevreden klant van simyo.
Voor mijn vrouw in Oktober 2016 4g van tele2 genomen, dat werkt toch wel een stuk beter dan het 3g van simyo en echt overal 4g bereik met snelheden die je op 3g nooit kan halen en nog goedkoper ook !!!!

Jammer simyo heb het nog een half jaartje met jullie aangekeken, dit gaat jullie toch veel klanten kosten die 5 euro voor 4g.

Gegroet
Bas Platteel
Beste Bas,

Zoals zo vaker gezegd.. gratis bestaat niet. Bij andere providers betaal je ook voor 4G maar bij een aantal zit het bij de prijs inbegrepen. Bij Simyo ligt dat dus anders want die noemen hun 4G bundel ook Flex 4G.. Dit betekend dat je het elke maand kan aan en uitzetten.

Hoop dat Tele2 je zal bevallen. Schrik alleen niet van de dekking, want die is stukken minder.
https://www.bellen.com/mobiel/4g-dekkingskaart?gclid=Cj0KEQiAy53DBRCo4en29Zvcla0BEiQAVIDcc1IYxwpfj_BcfMlawQQF20vjOhhgg4ux14GN0V2KR3saAkKe8P8HAQ
Badge +2
In aanvulling op Raytje;

Ga NIET naar Tele2, google eens op problemen bij Tele2 of review Tele2, dan kom je op fora terecht die vol staan met problemen over Tele2 en daar valt de slechte dekking bij in het niet.
Reputatie 7
Ik denk dat er toch gaat worden overgestapt, omdat deze toch wel goede ervaringen met Tele2 heeft.......... Voor mijn vrouw in Oktober 2016 4g van tele2 genomen, dat werkt toch wel een stuk beter dan het 3g van simyo en echt overal 4g bereik met snelheden die je op 3g nooit kan halen en nog goedkoper ook !!!!
Wat wel jammer is dat hier appels (4G) met peren (3G) wordt vergeleken.
Reputatie 7
Badge +9

Wat wel jammer is dat hier appels (4G) met peren (3G) wordt vergeleken.


Ik denk in dit geval idd 4G(ranny Smith)appels met 3G(ieser Wildeman)peren. 😛
Badge +7
Hoi BasPlatteel,

Welkom op ons Simyo forum! 🙂 Ik heb je forumnaam veranderd in BasPlatteel, dan staat je telefoonnummer niet meer in het openbaar 😉 Als je een andere naam wilt, laat je dit dan weten zodat we je naam aan kunnen passen?

Ik vind het erg jammer om te horen dat je ons wilt verlaten omdat je moet betalen voor 4G. Al kan ik je keuze begrijpen als je ergens anders een goedkoper abonnement kunt vinden. Mocht je straks toch weer terug willen komen, dan ben je altijd welkom :)

Als je nog andere vragen hebt, laat je dit dan weten?

Groetjes,
Samantha

@Raytje, PCfreak, RicoK & de leon, bedankt voor jullie reacties heren!
Ik moet zeggen, van een aantal reacties ben ik "echt" onder de indruk.

😉
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Friesian,

Mooi om te horen dat je onder de indruk bent.

Groetjes,
Caspar
Ja ook ik vraag me eigenlijk af waarom 4G nu anno 2017 nog niet gratis is bij Symio.
Reputatie 7
Wij Nederlanders zijn gek op Gratis. Ik ook hoor. Maar vergeet niet dat werkelijk niets gratis is! Alles kost geld, maar bij de een zie je het niet en bij de ander wel.
Gratis?

Voor niks gaat de zon op..

Ik vraag me af waarom anno 2017 mensen niet eerst het topic doorlezen en dan hun antwoord schrijven.
Hadden ze meteen het antwoord geweten 🙂
Das sterk, ik heb heel vaak een gratis envelop ontvangen. Was van de belastingdienst, zo'n blauwe, en ja die was echt GRATIS. :8;)
Badge +7
Hoi Biker 52,

Ik kan me voorstellen dat je de 4G bundel graag gratis ziet. Je bent hier zoals je ziet niet de enige in. We luisteren graag naar de mening van onze klanten, daarom zijn we ook aan het kijken wat we met deze prijs kunnen doen. Zodra we hier meer over weten, laten we natuurlijk ook hier van ons horen.

Als je nog andere vragen hebt, laat je dit dan weten?

Groetjes,
Samantha

@RicoK, Raytje en Friesian, Heel erg bedankt 🙂
Vandaag heeft Hollandsnieuwe hun nieuwe abonnementen geintroduceerd. Gaat Simyo hier ook op inspelen?

4G voor 2 euro en nu in de actie voor 1 euro.
Als Simyo elke keer moet reageren als andere providers iets nieuws hebben, dan blijven ze aan de gang 😃
Reputatie 1
Badge +2
Nou en, houdt ze scherp! Ik zie de 4G ook liever naar 2 euro gaan.
Dat is waar. Maar ook dan volgt elk bedrijf z'n eigen koers.

Maar het is waar, Simyo is niet de goedkoopste meer. Dus wie weet 🙂
Eigenlijk is de werkwijze die ik gebruik anders.
Welke totaalprijs betaal ik en als dat inclusief keuze voor 4G is?

En dan prijsvergelijk, kwaliteit netwerk EN tevredenheid.
Voor jezelf een goed gevoel erbij hebben is wat telt.

1G, 2G, 3G, 4G is niet gratis....
Badge +1
Een bijzonder moment!! Simyo is nog de enige die €5 meer vraagt voor 4G.
Alle andere providers zitten daar nu ruim onder.

Even een opsomming:
Youfone (KPN) €2 extra
Simpel (t-mobile) € 2,50 extra
Hollandsnieuwe (vodafone) €2 extra
Ben (t-mobile) €2 extra
Ziggo (vodafone) inclusief in abonnement

Alle grote providers bieden het inclusief aan in abo, maar die abonnementen zijn meestal wat duurder.

Dus het is niet meer een kwestie dat Simyo niet reageert op iedere aanpassing van de concurentie, ze reageren gewoon helemaal niet hierop. Dat is uiteraard hun goed recht, maar ze bevinden zich wel op eenzame hoogte!!
Ja beste provider in het consumentenbond lijstje, maar wel de duurste (als je de grote er even uit laat).
Ik krijg langzamerhand het gevoel dat dit een bewuste keuze is.
Mogelijk willen ze het merk Simyo wel laten opgaan in KPN!!

Ik ben zeer benieuwd naar een reactie van een medewerken/moderator.
Badge +2
Ik ben zelfs niet van plan om voor 4G extra te gaan betalen om de simpele reden dat ik het niet nodig heb, 3G is voor mij snel zat. Ik heb een kleine i-net bundel alleen voor het geval dat omdat ik bijna altijd via WiFi werk.
En als 4G noodzakelijk wordt i.v.m. voLTE of zo, dan wordt het gratis omdat de eerdere standaarden dan uitgefaseerd gaan worden.
Badge +7
Hoi allemaal,

Natuurlijk houden we de prijzen van onze concurrenten goed in de gaten! We zijn er ons ook zeker van bewust dat we nog een van de weinige zijn waarbij 4G nog niet gratis is. We zijn daarom ook aan het kijken wat de mogelijkheden zijn om hier snel verandering in te brengen;)

Zodra we hier nieuws over hebben, laten we dat natuurlijk weten 🙂

@Karin69 Ik kan je in ieder geval wel vertellen dat het niet op de planning staat om Simyo te laten opgaan in KPN 😉 Laten we dit in ieder geval de wereld uit helpen.

Als jullie hier nog vragen over hebben, hoor ik dat graag :)

Groetjes,
Samantha
Reputatie 1
Badge +2
Goed om te horen, ik zit al helemaal klaar voor de 4G optie van €2,- 🆒

Reageer