.

Beantwoord

Waarom werkt Snapchat niet op 4G?

  • 3 June 2019
  • 7 reacties
  • 3631 Bekeken

Hallo Simyo,
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen met mijn probleem.
Als ik mijn 4g aanzet voor snapchat (via instellingen) krijg ik allemaal meldingen binnen van de app. Als ik dan naar snapchat zelf ga dan laad niks en ik kan dan niks versturen.
Als ik dan naar mijn mobiele netwerk ga (op instellingen) dan is mijn snapchat automatisch uitgezet voor mn 4g, zelf heb ik niks uitgezet.
Mijn 4g werkt op alle andere apps wel.
Waar kan het probleem aan liggen? Ik heb een iphone 6s van 3 jaar oud ongeveer.
Hoop dat jullie me kunnen helpen.
Alvast Bedankt!
(heb trouwens de app al eens verwijderd, werkt niet)
icon

Beste antwoord door Jihane 3 June 2019, 15:00

Bekijk originele reactie

7 reacties

Werkt de app wel naar behoren als je op Wifi zit? Ik vraag dit om uit te sluiten of het aan de app zelf ligt of toch aan iets anders.
De app werkt wel gewoon als ik op de wifi zit ja
Zet in de instellingen nog eens Snapchat aan op 4G, herstart dan eens je telefoon.

Telefoon is trouwens volledig up-to-date?
Het werkt niet, ik heb mijn telefoon volledig up-to dat
Wat nu?
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Marit,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat jammer dat je Snapchat het niet doet op 4G! Het klinkt alsof er iets mis gaat met de instellingen van je mobiel, want je kunt het internet wél op via andere apps. Heb je al geprobeerd Snapchat te verwijderen en daarna opnieuw te installeren?

Groetjes,
Jihane
Wellicht dat iemand je verder kan helpen die ook een iPhone bezit.

Nog even geduld daarvoor..

@Jihane Ja dat is gedaan, zie laatste van zijn openingspost
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Maritj,

Ik heb even wat gezocht op internet en ik kwam deze pagina tegen van snapchat zelf. Het lijkt me verstandig om dit probleem daar eens voor te leggen. Aangezien je 4G wel gewoon werkt voor andere apps, denk ik niet dat het probleem bij ons ligt. Laat ons natuurlijk wel even weten als je een oplossing van ze hebt gekregen. Zo kunnen andere forumgebruikers dit probleem ook oplossen de volgende keer! 😀

Groetjes,

Kevin

Reageer