Beste antwoord door Kevin
Bekijk originele reactieWaarom werkt mijn mobiele data niet?
Ik heb net mobiele data gekocht maar ik kan het niet gebruiken.
Hoi JustinSmith,
Welkom op het Simyo forum!
Wat raar dat je niet meteen hebt kunnen internetten. Ik zie dat je na je bericht zelf wat instellingen hebt gewijzigd op Mijn Simyo. Vanaf dat moment is er internetverbruik te zien.
Klopt het dus dat alles nu is opgelost? 🙂
Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik dat natuurlijk graag! Thanks voor de hulp Ray!
Groetjes,
Kevin
Welkom op het Simyo forum!
Wat raar dat je niet meteen hebt kunnen internetten. Ik zie dat je na je bericht zelf wat instellingen hebt gewijzigd op Mijn Simyo. Vanaf dat moment is er internetverbruik te zien.
Klopt het dus dat alles nu is opgelost? 🙂
Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik dat natuurlijk graag! Thanks voor de hulp Ray!
Groetjes,
Kevin
Heb je wel beltegoed? Is een vereiste.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.