Beantwoord

Waarom werkt mijn mobiele data niet?

  • 5 mei 2019
  • 2 reacties
  • 278 Bekeken

Ik heb net mobiele data gekocht maar ik kan het niet gebruiken.
icon

Beste antwoord door Kevin 6 mei 2019, 14:43

Hoi JustinSmith,

Welkom op het Simyo forum!

Wat raar dat je niet meteen hebt kunnen internetten. Ik zie dat je na je bericht zelf wat instellingen hebt gewijzigd op Mijn Simyo. Vanaf dat moment is er internetverbruik te zien.

Klopt het dus dat alles nu is opgelost? 🙂

Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik dat natuurlijk graag! Thanks voor de hulp Ray!

Groetjes,

Kevin
Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Heb je wel beltegoed? Is een vereiste.
Reputatie 5
Badge +4
Hoi JustinSmith,

Welkom op het Simyo forum!

Wat raar dat je niet meteen hebt kunnen internetten. Ik zie dat je na je bericht zelf wat instellingen hebt gewijzigd op Mijn Simyo. Vanaf dat moment is er internetverbruik te zien.

Klopt het dus dat alles nu is opgelost? 🙂

Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik dat natuurlijk graag! Thanks voor de hulp Ray!

Groetjes,

Kevin

Reageer