.

Beantwoord

Waarom werkt mijn 4G niet op Samsung Galaxy S5?

  • 21 August 2015
  • 1 reactie
  • 2810 Bekeken

Ik heb een Samsung Galaxy S5, ongeveer gelijktijdig met mijn SimYo simkaart gekregen. Zolang ik dit toestel heb, heb ik eigenlijk nog nooit gebruik kunnen maken van 4G, hoewel de optie staat aangevinkt en ik er dus ook voor betaal. In mijn woonplaats is 4G niet beschikbaar, maar ik kom regelmatig op plekken waar dat wel het geval zou moeten zijn. Ik heb naast collega's gestaan die wel 4G van KPN op hun toestel hadden, terwijl mijn toestel dan geen 4G levert. Wat is de oplossing?
icon

Beste antwoord door Tiury 21 August 2015, 16:38

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 6
Badge +10
Hoi janrinse, welkom op het Simyo forum 🙂.

Wat heb jij een engelen geduld, dat je al zo lang geen 4G hebt kunnen gebruiken, terwijl je er wel voor betaalt. Ik heb zojuist 4G opnieuw geactiveerd op je aansluiting. Ik wil je vragen om even je telefoon opnieuw op te starten. Dan heb je hopelijk al meteen 4G 🙂.

Mocht dit niet zo zijn, check dan of je internetinstellingen net zo ingesteld zijn als in deze toestelhulp!

Check ook meteen of de netwerkmodus op je telefoon wel op 'Automatisch' staat (dus mét LTE of 4G).

Wil je me laten weten of het heeft geholpen?

Groetjes, Tiury

Reageer