Beantwoord

Waarom werkt mijn 4G niet na het overschakelen naar een andere telefoon?

  • 22 juli 2018
  • 6 reacties
  • 226 Bekeken

Oude simkaart paste niet in iPhone, dus nieuwe simkaart via Simyo. Is dat de reden dat er nu geen 4 g op de iPhone staat? Bellen met Simyo?
icon

Beste antwoord door Ron H 22 juli 2018, 14:15

4G is standaard geworden bij simyo, waarschijnlijk moet je het probleem zoeken bij je nieuwe toestel oftewel 4G inschakelen.
Start je toestel opnieuw op na een wijziging van de Instellingen..
Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 6
Badge +6
4G is standaard geworden bij simyo, waarschijnlijk moet je het probleem zoeken bij je nieuwe toestel oftewel 4G inschakelen.
Start je toestel opnieuw op na een wijziging van de Instellingen..
Ben naar instellingen gegaan, schakel 4g in en een vonkje gezet bij gesprekken en data, daarna opnieuw opgestart...werkt niet☹️
Reputatie 6
Badge +6
Heb je überhaupt wel internet?
Heb je bij de test wifi uitgeschakeld? En het kan zijn dat er LTE wordt aangegeven.
Het lijkt er op dat het nu werkt! Bedankt voor het meedenken!
Reputatie 5
Badge +5
Hoi Ingeneven,

Welkom op het Simyo Forum! Wat onhandig dat je 4G niet direct werkte.

Ik zie dat het probleem inmiddels is opgelost, wat fijn! Kun je ons vertellen wat nou uiteindelijk de doorslag gaf waardoor het weer werkte? :)

@ Friesian en Ron H, bedankt voor het meedenken!

Groetjes,
Els

Reageer