.

Beantwoord

Waarom werkt mijn 4G niet?

  • 4 June 2018
  • 7 reacties
  • 238 Bekeken

Hallo,

bezit een Iphone 7 en in mijn bundel zit 4G. Echtet kan ik nergens mijn 4G krijgen en blijft het staan op 3G.

Alle instellingen zijn correct, telefoon meerdere malen aan/uit gezet, maar geen 4G.

Simyo, kunnen jullie nakijken hoe en wat en ervoor zorgen dat ik 4G krijg zoals overeengekomen en betaald?

Alvast bedankt.
icon

Beste antwoord door Ashweeta 4 June 2018, 15:51

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 4
Badge +3
Hoi hheskamp,


Welkom op het Forum!

Oh, dat is vreemd! Ik zie op je aansluiting dat 4G aanstaat op het netwerk. Dat is mooi! Een Iphone 7 is ook geschikt voor 4G, dus het internetten met 4G zou moeten lukken.
Ik heb 4G opnieuw voor je aangemeld op het netwerk. Kan je je telefoon opnieuw opstarten? Zo wordt de 4G ook geactiveerd in je Iphone. Daarna zie je 4G verschijnen en kan je internetten met het 4G verbinding.

Laat je het mij weten of het lukt?

Groetjes,
Ashweeta
Werkt niet, gewoon weer 3G
Reputatie 4
Badge +3
Oh, dat is vreemd! Ik ga morgen langs de technische afdeling. Zij kunnen uitzoeken waarom je nog geen 4G hebt. Zodra ik meer weet, laat ik het je weten. Goed?

Groetjes,
Ashweeta
Reputatie 4
Badge +3
Hoi hheskamp,

De technische afdeling heeft je simkaart instellingen opnieuw aangemeld op het netwerk. Kan je je telefoon een kwartier uithouden? Zo wordt de simkaart ook in je telefoon opnieuw aangemeld. Daarna moet je simkaart verbinding maken met het 4G netwerk.

Ik hoor het graag van je of het luk!

Groetjes,
Ashweeta
Werkt niet. Blijft op 3G staan.
Check even bij je netwerk instellingen of je netwerkmodus op 4G staat. Misschien staat ie ingesteld op 3G.
Reputatie 5
Badge +5
Hoi hheskamp,

Ai, balen dat het nog niet helemaal lekker gaat met je 4G-verbinding! Ray komt met een goede tip!

Om je netwerkmodus te controleren kun je via Instellingen > Mobiel netwerk > Gesprekken en data kiezen. Selecteer hier 4G en dan 'alleen data'. Staat je netwerkmodus al op 4G? Dan kun je deze resetten door eerst 3G te selecteren en na enkele minuten weer 4G aan te zetten.

Laat je ons weten of dat is gelukt?

@ Ray, bedankt voor je tip!

Groetjes,
Els

Reageer