.

Beantwoord

Waarom werkt mijn 4G niet ?

  • 15 November 2014
  • 12 reacties
  • 10172 Bekeken

Badge
Op mijn iphone 6 had ik 4G werkende echter opeens deed hij niet meer en krijg het ook niet meer werkend.
Ik heb inmiddels het volgende gedaan;

-4g uitgezet, herstart en weer aan met herstart
-apn verwijderd, herstart en opnieuw ingevoerd met herstart
-Opnieuw ingesteld op Iphone met herstart

Is er bij Symio misschien iets veranderd, of heeft er iemand tips?
icon

Beste antwoord door Ali 17 November 2014, 13:43

Bekijk originele reactie

12 reacties

Reputatie 4
Badge +8
Geen tips. Alleen wachten op een mod die jouw kaart wil resetten (vermoed ik).
Badge
Geen tips. Alleen wachten op een mod die jouw kaart wil resetten (vermoed ik).


Dat zal maandag wel gebeuren hoop ik, dank je!
Reputatie 3
Badge +7
Hoi Sven75,

Leuk dat je je vraag hier stelt.

Ik zie dat het abonnement onlangs hebt aangepast en uitgebreid met een 4G internetbundel. De wijziging is ingegaan op 1 november, hierbij zijn de standaard instellingen, zoals voicemail, blokkade service nummers maar ook voor mobiel internet hersteld. Dit was de reden waarom je niet kon internetten met de 4G snelheid.

Ik heb een reset uitgevoerd voor de internetinstellingen. Als je het toestel opnieuw opstart kan je gebruik maken van 4G :)


Geef je even aan of het werkt na de reset?
Badge
Hoi Sven75,

Leuk dat je je vraag hier stelt.

Ik zie dat het abonnement onlangs hebt aangepast en uitgebreid met een 4G internetbundel. De wijziging is ingegaan op 1 november, hierbij zijn de standaard instellingen, zoals voicemail, blokkade service nummers maar ook voor mobiel internet hersteld. Dit was de reden waarom je niet kon internetten met de 4G snelheid.

Ik heb een reset uitgevoerd voor de internetinstellingen. Als je het toestel opnieuw opstart kan je gebruik maken van 4G :)


Geef je even aan of het werkt na de reset?


Ali,

Dank je voor je hulp, ik merkte onderweg dat mijn internet het niet deed vandaar dat ik mijn iphone een herstart heb gegeven. Echter blijkt 4G niet te werken. Voor de zekerheid heb ik een reset gegeven bij mobiele netwerk. Helaas het werkt nog steeds niet!
Badge
Het werkt ????????
Badge
De?? Waren eigenlijk twee emotiecons van twee duimpje.
Reputatie 4
Badge +10
Hoi Sven75,

Bedankt dat je het hier laat weten. Dus als ik het goed begrijp kun je weer internetten via 4G? 😮
Hallo,
Ik had precies hetzelfde: 4G aangezet en werkte prima op m'n nieuwe iPhone6. Per 1 december ging m'n nieuwe abonnement in. Ik kreeg toen twee mails: eerst 1 dat ik voortaan 4G had in m'n abonnement. 5 minuten later 2e mail dat m'n internetbundel was opgezegd. De volgende ochtend deed m'n internet het niet meer. Telefoon opnieuw opgestart. Daarna deed internet het wel weer, maar alleen maar 3G, geen 4G. Dat duurt nu al 2 dagen. Heb m'n telefoon meerdere keren opnieuw opgestart, 4G (op m'n telefoon, niet bij simyo)  aan/uit gezet, enz. Maar werkt allemaal niet. 

Kan ik ook zo'n reset krijgen? 
Hoi Sven75,

Bedankt dat je het hier laat weten. Dus als ik het goed begrijp kun je weer internetten via 4G? :o



hallo, 
zie bericht hierboven. ik heb hetzelfde probleem als Sven75. Kan ik ook zo'n reset krijgen? 
Reputatie 5
Badge +11
Hoi JJ08, welkom op het Simyo forum!

Die tweede mail ging over de beëindiging van je oude 1000 MB bundel, dat is standaard als je een andere bundel neemt.
Je zóu wel 4G moeten hebben, dus ik heb het voor jou ook een reset gegeven. Als je je telefoon uit en aan wilt zetten en ons wilt laten weten of het werkt, zou ik dat fijn vinden 😉
Hoi Ernst, nu doet alles het weer. Dankjewel!
Grt JJ
Reputatie 3
Badge +7
Hoi JJ08,

Bedankt voor het op de hoogte brengen. Goed om te lezen dat het weer werkt!

Veel plezier met 4G 🙂

Reageer