.

Beantwoord

Waarom schakelt mijn telefoon steeds tussen 3 en 4G als mijn WiFi uit staat?

  • 21 June 2017
  • 9 reacties
  • 786 Bekeken

Hi, ik wil graag weten waarom mijn telefoon steeds schakels tussen 3 en 4G als mijn WiFi uit staat?
Tevens upload mijn telefoon steeds geen foto's, heeft dit hier mee te maken??
Gr linda
icon

Beste antwoord door Samantha 22 June 2017, 15:58

Bekijk originele reactie

9 reacties

Vraag 1 is normaal bij minder bereik van 4g terugschakelen naar 3g, maar het moet niet zo zijn dat dat continue gebeurt. Onder voorbehoud van bijvoorbeeld locatie kan er verschil zijn.

Wat betreft foto upload dat staat daar los van, kan bijvoorbeeld een synchronisatiefout zijn.
Geeft je telefoon iets dergelijks aan?
Nee, ik upload laat maar zeggen 6 foto's, daar zijn er dan twee van klaar en de rest blijft uploaden!!
Bij welke app speelt dit?
Catawiki
Probeer eens app verwijderen en opnieuw installeren.
Dat heb ik al gedaan, tot twee keer toe, tel helemaal uitgezet en opnieuw opgestart, toen app gedownload , maar hij doet het nog steeds niet! Catawiki bericht gestuurd met deze vraag, weten ook het antwoord niet! Moedeloos van!
Badge +7
Hoi Lindatje,

Welkom op het Simyo forum :)

Wat onhandig dat je telefoon je foto's niet goed upload! Heb je dit probleem alleen als je foto's upload via mobiel internet, of ook wanneer je ze upload via wifi? En als je je foto's upload via een andere app, gaat het dan wel goed?

Dat je telefoon schakelt tussen 3G en 4G, is niet zo vreemd. Als hij geen verbinding met 4G kan maken, schakelt je telefoon automatisch over naar 3G. Dit gebeurt vaak op locaties waar de 4G dekking minder sterk is, of waar het erg druk is.

Laat je weten in welke gevallen het probleem met het uploaden voorkomt?

Groetjes,
Samantha

@Friesian. heel erg bedankt voor je hulp 🙂
Hi samanta, ik heb het tot nu toe alleen bij Catawiki, ik ben er inmiddels achter dat als ik via safari de app van Catawiki open dat ik dan wel de foto's kan uploaden, ik snap er echt niets van!!
Gr Linda
Reputatie 7
Badge +10
Hi Lindatje,

Wat vervelend, zeg! Is dit probleem zowel met mobiele data als met wifi?

Groetjes,
Jihane

Reageer