.

Beantwoord

Waarom krijg ik mijn MB's niet aan de praat?

  • 28 March 2017
  • 67 reacties
  • 1245 Bekeken

Reputatie 1
Badge
Goedemorgen,
Ik heb, hoe leuk, 1000 MB kado gekregen voor de maand maart.
Instellingen veranderd om het ook daardwerkelijk te kunnen gebruiken.
Ik was weekje in het buitenland (Europa) daar werkte het niet, ik denk misschien is dat niet geldig in buitenland. Wel buitenland aangezet.
Maar nu in Nederland lukt het ook niet om verbinding buiten de Wifi te krijgen. Ik wilde parkeer Ap gebruiken maar nee. Lukte niet.
De maand is nu bijna om en er is nauwelijks gebruik gemaakt door mij van jullie Leuke kado.
Vorig jaar ook al niet gelukt. Ik heb steeds geprobeerd om tel opnieuw uit en aan te zetten, om instellingen te activeren.
Wat doe ik fout, of jullie🤔 Jammer...
Gr. Yvonne
icon

Beste antwoord door Anonymous 28 March 2017, 09:58

Bekijk originele reactie

67 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hoi Yvonnegeijsel en Frida,

Wat een enthousiasme 😃 Weet je wat, Yvonne? Ik ga voor jou óók 1000 MB activeren op 1 april. Als je dan morgenmiddag inlogt op Mijn Simyo, zie je daar een cadeautje verschijnen op je overzicht. Als je erop dubbelklikt kun je dat dan uitpakken, zodat je lekker gebruik kunt maken van nogmaals 1000 MB.

Vind je dat een prettige oplossing?

Groetjes,
Jihane
Reputatie 6
Badge +4
Ja hoor Friesian, dat doe ik met de regelmaat van de klok, wissen en legen en ik heb Google chrome.
Ik heb de handleiding die jij mij gaf, stap voor stap afgewerkt op mijn telefoon

Je bent goed in de weer geweest om Yvonne en mij te willen helpen, daarvoor dank.
Maar ik heb er een punt achter gezet, achter de aanbieding dan.
Ik ga gezellig door met bellen en internetten (via wifi) .

Fijn weekend,
Frida.
Badge +7
Hoi Pikkebaas,

Ja super! 🙂 Het was niet bot bedoeld hoor, gewoon iets om de volgende keer rekening mee te houden. Zijn we nog vriendjes?

Groetjes,
Samantha
Reputatie 7
Badge +10
Zeker, zakelijk met een tikkeltje gezelligheid 🙂 Dat moet kunnen toch!
Reputatie 6
Badge +6

Hoi Jan, 

Jammer dat je nog geen gebruik kunt maken van de gratis 1000MB! Maar daarvoor ben je hier gelukkig aan het goede adres. We gaan dit voor je oplossen! 😊

Volgens onze gegevens is de 1000MB al actief, maar je internetoptie staat nog uit op Mijn Simyo. Die moet je dus eerst even aanzetten! Je vindt die optie terug onder Instellingen 😇

Wat heb je precies voor toestel? Het kan namelijk zijn dat je nog wat instellingen in je toestel moet aanpassen voordat alles werkt zoals het hoort. Daarvoor kun je gebruikmaken van onze Toestelhulp!

Kun je me laten weten of het gelukt is? 

Groetjes, 
Bas

Ojaaa, het is gelukt. Ik ben geen echte kenner van alle androids, in dit geval een oude Acer. Samen met een maat van mij is het gelukt om de MB aan de praat te krijgen.. Zoals heel vaak was het een kwestie van instellingen, en (mijn) onbedrevenheid daarmee. Bedankt Bas en alle anderen.

Groeten Jan.

Reputatie 1
Badge
Ach wat jammer, ik krijg een antwoord van iemand en reageer daarop , dat heeft niets met ongeduld te maken, want dat ben ik totaal niet. Ik wil alleen graag uitvinden hoe ik de volgende keer wel gebruik kan maken van het kado!! Ik ben verder uiterst tevreden over SIMYO!
Reputatie 1
Badge
Ik heb E.e.a. Uitgevoerd, alleen dat pakket gegevens zie ik inderdaad niet, ik zal vanmiddag buitenshuis ervaren of het werkt alvast bedankt voor de info. Wordt vervolgd😏 Gr. Yvonne
Reputatie 1
Badge
Ik heb data EYE geïnstalleerd , dank voor de moeite, ik hoop dat het gaat werken.
Ik eet andere dingen😜
Reputatie 1
Badge
Was net op pad en de data werkte, dank hiervoor. Friesian. Helaas nog maar 4 dagen😏
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Yvonnegeijsel,

Mooi dat het nu allemaal werkt! Jammer dat je nog maar 4 dagen hebt :(

Vergeet niet je internet uit te zetten zodra je Simyaardag voor bij is! Anders kunnen er namelijk kosten komen voor het gebruik van het internet.

@Friesian en Frida Super bedankt voor je hulp!

Groetjes,
Caspar
Reputatie 6
Badge +4
@Caspar,

Wat leuk dat ik nog eens mag proberen om mijn cadeau voor 1 maand internetten te gaan gebruiken per 1 april.
Friesian tipte mij over jouw berichtje aan mij.

Ik ga het weer proberen met alle instructies erbij.

Thanks,
groetjes
Frida
Reputatie 1
Badge
Frida succes ermee! Hopelijk geen grap, nee simyo maakt geen grappen! !
Reputatie 6
Badge +4
@Yvonne
@Friesian

Volgens mij heeft Friesian gelijk Yvonne, sorry lees nu ook hierboven(een stukje terug) in zijn bericht dat Caspar in jouw topic aan mij, Frida een nieuw aanbod doet voor 1000 MB per 1 april.
Vorige keer lukte het mij niet om ze in te stellen, door foute instelling mijnerzijds.

Sorry voor het rookgordijn door mij aangebracht :8

Fijne dag
Frida
Geweldig! Je begrijpt dat ik de controle moest plegen, alleen al voor mijn gevoel. 🙂
Reputatie 1
Badge
Ja bij mij, was het oke de laatste dagen. Alleen komt nu het kadootje niet door.
Bij Frida speelt inderdaad iets anders...
Ik hoop nog op mijn kadootje😏🤔 van Jihane ????
Badge
Verleden jaar(mei) ontvangen, 1000 Mb internet
dit jaar (nog) niet!

ach, een gegeven paard .....
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Pikkebaas,

Ik heb je ook een reactie in dit topic gegeven. Het is niet helemaal de bedoeling om je reactie op meerdere plaatsen te posten. Dit om verwarring te voorkomen en het overzichtelijk te houden :)

Om even op je vraag terug te komen; vorig jaar heb je jouw Simyaardag niet in mei gevierd maar veel later in het jaar. Ook dit jaar zal je rond dezelfde tijd 1000MB ontvangen! Heb je hier nog vragen over?

Groetjes,
Angela
Badge
Ok,

Is het mij niet duidelijk of is het niet duidelijk :D
Ik doe 't voortaan maar één keer, goed?:P
Badge
Mmmm, 't moet zakelijk blijven, toch?
Badge
:$:D
Ech wel
Badge +7
Gelukkig maar! 😃
Badge
;););)

Ja, nee, ik krijg het kado 1000 MB niet aan de praat. Ondanks dat ik het hele topic heb gelezen, en tips heb opgevolgd. Jammer dan, weer geen data, al 4 jaar misgelopen. Als het zo lastig is om iets kado te krijgen, hoef ik het niet. Groeten Jan.

Reputatie 7

@Jan Vries Hmm, wat bijzonder. Wat bedoel je nu met ik krijg mijn 1000 MB die je kado hebt ontvangen niet aan de praat?
Als je MB's kado's krijgt, worden deze automatisch toegevoegd aan je databundel voor de betreffende maand. Als je in je Mijn Simyo gaat kijken dan zou je daar dan ook een eenmalig met 1000 MB opgehogde databundel moeten zien staan.

Wil je het nog eens bekijken?

Reageer