.

Beantwoord

Waarom krijg ik geen 4G verbinding op mijn toestel?

  • 1 December 2017
  • 2 reacties
  • 1299 Bekeken

Heb net mijn nieuwe Simyo Simkaart geinstalleerd maar het 4G netwerk werkt niet. Ik krijg wel 3G te zien en die werkt wel maar heel traag. Dit is al meer dan 1 uur zo. Kunnen jullie mij helpen?
icon

Beste antwoord door Niels 4 December 2017, 12:34

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Hoi lico,

Staat 4G aangevinkt op Mijn Simyo en op jouw toestel?
Is er 4G dekking waar je bent (www.coveragechecker.nl)?
Reputatie 6
Badge +5
Hi lico,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat onhandig dat 4G het niet doet 😞 Ik zie dat je de optie aan hebt staan op Mijn Simyo. Zou je via onze toestelhulp kunnen kijken of je telefoon goed staat ingesteld?

Ik heb je postcode opgezocht binnen de KPN dekkingskaart. 4G zou op jouw adres in orde moeten zijn. Daarnaast heb ik een reset op je simkaart uitgevoerd, daardoor zal deze zich opnieuw aanmelden op het netwerk. Hiervoor zal je je telefoon wel een kwartiertje uit moeten zetten.

Laat je aan me weten of 4G het later wel weer doet?

Bedankt voor je reactie, franswon!

Groetjes,
Niels

Reageer