.

Beantwoord

Waarom kan ik niet internetten via 4G?

  • 22 July 2017
  • 4 reacties
  • 199 Bekeken

Ik heb sinds gisteren mijn abbonoment verandert en mb's aangevraagd. Nu probeerde ik het vandaag aan de praat te krijgen maar het lukte niet. Mijn APN klopt, mijn toestel(Iphone 6) kan 4G aan, mijn 3G werkte eigenlijk altijd. Ook mijn simkaart is redelijk nieuw en begint met een 5. Ik heb mijn toetsel opnieuw opgestart maar mijn 4G werkt nog niet.
Hoe kan ik dit aan de praat krijgen? Please help..
icon

Beste antwoord door Jihane 24 July 2017, 12:09

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Badge +6
4G dekking op jouw locatie ? 4G aangevinkt in mijn simyo en toestel ! Geen prepaid toch.
Jaa allemaal geprobeerd en geen prepaid
Telefoon is gesteld op hoogste netwerkmodus?

Instellingen – Mobiele netwerken
Reputatie 7
Badge +10
Hi Donate02,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat gek dat je niet op 4G kunt! Ik heb je aansluiting tevoorschijn getoverd en ik zie iets opmerkelijks staan. Je internetoptie staat al een hele poos uit. Je zou dus voorheen niet hebben moeten kunnen internetten, maar tóch gebeurde dat wel steeds. Het gaat wel om verbruik dat daadwerkelijk plaats heeft gevonden - je internetoptie op je mobiel heeft dus wel aangestaan.

Maar toen jij je 4G aanzette, besefte het systeem zich opeens dat de internetoptie eigenlijk uitstond. Dat is de reden dat je niet kunt internetten. Als jij via Mijn Simyo > Instellingen > Netwerkinstellingen, je internetoptie aanzet, dan kun je wel internetten.

Wil je dat uitproberen en me laten weten of 't gelukt is?

Ik zie trouwens dat je 4G uit hebt gezet. Dat gaat in vanaf 1 augustus. Als je 4G straks wel werkt nadat je je internetoptie hebt, kun je die optie gewoon weer aanzetten in augustus. Dat gaat dan per direct in.

@ Ron en Ray, dankjewel voor het meedenken!

Groetjes,
Jihane

Reageer