.

Beantwoord

Waarom heb ik geen 4G melding in mijn scherm?

  • 18 July 2017
  • 6 reacties
  • 1160 Bekeken

Toestel Samsung S4 GT-19515, instellingen nagelopen, aan en uit gezet. Wat is er aan de hand?
icon

Beste antwoord door Bram Bregman 19 July 2017, 13:52

Bekijk originele reactie

6 reacties

Dag Bram,

Heb je een abonnement of Prepaid. Bij Prepaid heb je geen 4G.

Bij een abonnement is het nodig dat je 4G aan zet op je MijnSimyo.

Zie je helemaal geen netwerk verbinding? Ga naar toestel hulp en stel je telefoon in.

Check op je telefoon bij instellingen en dan mobiele netwerken of voorkeursnetwerk / netwerkmodus op z'n hoogte staat.

Herstart na wijzigingen je telefoon.
Ik heb een abonnement. Ik heb via telefoon instellen de stappen 1 tm 19 doorlopen. Ik heb 1 APN ingesteld met de gegevens die ik aangereikt kreeg. Vanaf stap 20 (startpagina instellen bij Internet kon ik niet verder en is toch verder niet belangrijk?)
Toestel opnieuw opgestart - hij ziet een netwerk maar heel zwak. maar geen 4G.
Wat geeft de dekkingskaart aan?
https://www.kpn.com/4g/dekkingskaart.htm
Dank je wel Ray! Er zou net 4G moeten zijn. Ik heb inmiddels klantenservice gebeld, zij hebben van hun kant een reset gedaan en zowaar ik heb heel even het 4G-symbooltje gezien. Het werkt dus maar het mobiele netwerk is zwak. Ik kreeg ook nog een tip om een update van het Android-systeem te doen. Ik denk dat het in principe werkt. Dank voor je assistententie
Graag gedaan.
Reputatie 5
Badge +9
Het Bram Bregman,

Welkom op 't forum :)

Jammer dat jouw 4G verbinding niet zo sterk is. Goed van je dat je al hebt gebeld naar onze klantenservice en dat de reset van de klantenservice mederwerker toch enigszins heeft geholpen 😃 Een update van je Android versie kan inderdaad ook helpen om je 4G verbinding sterker te maken.

Als je verder nog vragen hebt, weet je ons te vinden.

Groetjes,
Caspar

@Ray bedankt voor je hulp!

Reageer