.

Beantwoord

Waarom heb ik geen 4G tussen Eindhoven en Weert?

  • 6 September 2016
  • 5 reacties
  • 396 Bekeken

Badge
Ik heb via Simyo 4g internet. Maar tussen Eindhoven en Weert gaat hij altijd over op 3g. Ik heb ook een zakelijke telefoon (met KPN abonnement) en die blijft gewoon op 4g. Simyo geeft steeds aan dat het het KPN netwerk gebruikt hoe kan ik dit verschil dan krijgen?
icon

Beste antwoord door Ilias 7 September 2016, 10:57

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 3
Badge +5
Hoi Marcel63,

Welkom op 't Simyo Forum!

Wat vervelend dat de internetsnelheid tussen Eindhoven en Weert terugschakelt op 3G. Apart dat dit gebeurd aangezien het abonnement van KPN niet terugschakelt naar 3G.

Kun je jouw simkaart in de zakelijke telefoon plaatsen en het liefst de simkaart van KPN in jouw toestel. Wellicht is het goed als we het op deze manier testen. Toestellen verschillen namelijk ook in sterkte van de ontvanger op het toestel. Laat je weten wat het resultaat is?

Ik heb voor de zekerheid ook een reset uitgevoerd op de instellingen van je simkaart. Dit betekent dat de simkaart opnieuw aangemeld wordt op het netwerk. Kun je jouw toestel voor tien minuten uitschakelen en dan weer aanzetten?

Ik hoor graag van je wat het effect hiervan is geweest.

Groetjes,
Ilias
Badge
Hoi Ilias,

heb toestel uitgezet, zal eind van de dag weten of het effect heeft gehad. Bij geen effect zal ik de sim kaarten wisselen

Groeten

Marcel
Reputatie 3
Badge +5
Hoi Marcel63,

Dat is goed! Ik kijk uit naar je reactie!

Groetjes,
Ilias
Ik heb nu al een paar dagen mijn prepaid simkaart. En ik heb al 2 keer op jullie mobiele netwerk gezeten. Maar ik lijk precies hetzelfde probleem te hebben als Marcel63 te hebben ik woon tussen Eindhoven en Weert. En ik heb ook dat ik maar op 3g blijf, en deze 3g verbinding doet het ook nog eens heel slecht! Kan dit probleem voor mij ook opgelost worden?!
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Maarten DB,

Welkom op 't forum.

Het klopt dat je geen 4G hebt, dat komt omdat het op Prepaid's niet mogelijk is! Wel jammer dat je 3G slecht werkt. Ik heb hier gelijk een reset voor uitgevoerd. Doe even 10 minuten je toestel uit en kijk daarna of de reset heeft geholpen!

Ik hoor graag van je.

Groetjes,
Caspar

Reageer