.

Beantwoord

Waarom kan ik geen 4G aanvinken?

  • 27 October 2016
  • 6 reacties
  • 160 Bekeken

Badge
Ik kan mijn abonnement niet overschakelen naar 4G. Ik kan deze optie niet aanvinken.
Graag uw reactie. Dank.
icon

Beste antwoord door Caspar 28 October 2016, 13:01

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Hoi JosV70,

Leuk je weer te zien op 't forum.

Wat vervelend dat je 4G niet kan aanvinken. Dit zou gewoon moeten lukken!

Zie je de optie wel staan? Kijk je in je Mijn Simyo bij instellingen > abonnement > bundels wijzigen? Wat gebeurt er als je op de optie klikt?

Ik raad je overigens aan om voordat je inlogt even je cookies te verwijderen. Probeer het daarna nog eens!

Ik hoor graag van je of het is gelukt!

Groetjes,
Caspar
Badge
Ik krijg deze pop-up:

"Je kan je bundels nu niet aanpassen. Dit komt omdat je net je contract hebt verlengd. Je contract gaat in op 1 november. Vanaf die datum kun je ook weer aanpassen".

Jammer dat dat nu al niet kan.
Ik heb toch nu ook een contact? Heb alleen het aantal MB's verhoogd per 1 november.
Badge
Overigens, niet flauw bedoeld maar "je kan" is straattaal. Als je het correct schrijft, schrijf je "je kunt". 🙂
Badge
En dit:

https://forum.simyo.nl/internet-62/kun-tussentijds-4g-aanzetten-30445
Dat zijn gewoon tiepvoatjuhs beste kerel / dame, kan gebeuren.....;)
Reputatie 3
Badge +5
Hoi JosV70,

Wat vervelend dat je geen 4G kan aanvinken. Dit is inderdaad het geval, omdat je al je bundel hebt gewijzigd. Een wijziging in de bundel zorgt ervoor dat je niets meer kan wijzigen voor die maand. Per 1 november kan je 4G nemen en deze zal per direct actief zijn.

Gaat dat lukken?

Haha, wat betreft 'Je kan' of 'Je kunt', daar ben ik het niet helemaal mee eens. 'Je kan' is ook goed Nederlands, maar informeel. Dat is de stijl van Simyo 😃! Klik hier voor meer informatie hierover :P

Groetjes,
Ilias

Reageer