.

Beantwoord

Waarom heb ik geen 4G?

  • 2 November 2016
  • 4 reacties
  • 142 Bekeken

Per 1 NOvember is mijn databundel omgezet van 500mbnaar 1000 mb. Mail ontvangen van Simyo voor activeren, gedaan, echter nog geen 4G op mijn Iphone 7. Dien ik nog iets te doen??

Groet,
Jessica
icon

Beste antwoord door Jihane 3 November 2016, 11:52

Bekijk originele reactie

4 reacties

Heb je wel een 4g flex abonnement erbij genomen?
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Jessica,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat vervelend dat het niet helemaal duidelijk is hoe het vergroten van je bundel verlopen gaat! Ik zie inderdaad dat je je bundel hebt vergroot naar 1000 MB. Dat betekent alleen niet dat je automatisch ook 4G hebt. Als je 4G wilt, dan dien je daar een extra bundel voor aan te schaffen: de Flex 4G bundel. Deze bundel kost € 5,- per maand, en dan wordt je snelheid dus verhoogd naar 4G.

Als je dat niet hebt, zoals bij jou het geval is, dan maak je gebruik van het 3G-netwerk. Ook prima, natuurlijk 🙂 Maar als je toch liever 4G hebt, dan kun je dat gemakkelijk toevoegen aan je bundels via Mijn Simyo. De nieuwe snelheid gaat dan per direct in!

Laat je me weten of je er zo uit komt?

@ Raytje, dankjewel voor je input!

Groetjes,
Jihane
Dank beide, 3G werkte ook niet, nu opgelost via helpdesk Simyo, simkaart moest gereset worden!
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Gompie,

Mooi dat het is opgelost. Bedankt dat je het ons liet weten!

Als je nog vragen hebt, weet je ons te vinden!

Groetjes,
Caspar

Reageer