.

Beantwoord

Waarom doet mijn 4G het niet?

  • 7 November 2017
  • 6 reacties
  • 537 Bekeken

Ik heb een Samsung Galaxy S7 met Android Nougat. Heb de instellingen ingesteld zoals beschreven onder Service/Toestelhulp, maar heb geen 4G internet. Heb gelezen dat SIM kaart mogelijk gereset moet worden of dat ik wellicht een te oude simkaart heb die 4G niet ondersteund.

Tevens kan ik niet zien of mijn huidige simkaart NFC ondersteund.

Ik ben al langer dan 3 jaar lid, en zag dat in dat geval een nieuwe simkaart met 4G en NFC functionaliteit gratis verstrekt kan worden.

Graag jullie advies/reactie.
Met vriendelijke groet,
Leo.
icon

Beste antwoord door Jihane 7 November 2017, 12:49

Bekijk originele reactie

6 reacties

Heeft u ook 4G aangevinkt op de pagina van de MijnSimyo omgeving waar de bundels aangepast kunnen worden?

Als dat nog niet is gedaan, kunt u dat eerst doen. Vergeet na aanvinken niet het toestel opnieuw op te starten.

Over de Simkaart krijgt u antwoord van een moderator.
Beste Ray,
Bedankt voor je snelle reactie.
Dat had ik niet vermeld in mijn vraag, maar jazeker, 4G was ingesteld op website en toestel herstart zoals in de toestelhulp is beschreven.
Gr. Leo.
Ok helder :)

Dan zou ik gewoon de reactie van een moderator afwachten. Die reageren doorgaans binnen een (werk)dag.
Reputatie 7
Badge +10
Hi Leo,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat jammer dat je niet op het 4G netwerk komt! Ik heb je aansluiting geopend en ik zie dat je simkaart wel 4G moet kunnen ontvangen. Verder heb ik je internetopties (inclusief de 4G-optie) een reset gegeven. Hiermee heb ik de instellingen op het netwerk opnieuw aangemeld. Wil jij je toestel een kwartier uitzetten en daarna weer aandoen?

Ik zie dat je wel internet verbruikt. Wat zie je bovenin je scherm staan? Staat daar 3G of iets anders?

Wil je nog proberen wat er gebeurt als je je simkaart in een ander toestel stopt en andersom? Daarmee kom je erachter waar de kern van 't probleem zich bevindt.

Hou je me op de hoogte?

@ Ray, dank voor het meedenken!

Groetjes,
Jihane
Jihane,
Hartelijk dank voor je snelle actie. Het werkt nu !
Thnx.
Leo.
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Leo,

Oh, wauw! Dat is super goed nieuws.

Heel graag gedaan namens Jihane. 😄

Ik wens je alvast een prettige dag toe!

Groetjes,
Asma

Reageer