.

Beantwoord

Waarom ben ik niet verbonden met het 4G netwerk?

  • 23 December 2016
  • 2 reacties
  • 194 Bekeken

Hallo mijn abo is flex 4G en mijn telefoon is ook zo ingesteld maar boven in mijn scherm staat 3G hoe kan dit?
icon

Beste antwoord door Sean 27 December 2016, 12:31

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Hey Marianne,

ik weet niet waar je woont/bent maar kijk even op https://www.kpn.com/mobiel/4g/dekkingskaart.htm.
Dit is de dekkingskaart voor 4g en 3g waar je dus kunt kijken of het wel hoort te zijn, als de dekking er niet is zou ik aanraden om je abonnement te verlagen naar normaal 3g.

Groet Paul.
Reputatie 5
Badge +8
Hoi MarianneM.

Welkom op het Simyo forum.

Wat vervelend dat je niet verbonden bent met het 4G-netwerk.

De instellingen op je aansluiting staan inderdaad juist en de 4G dekking in jouw woonomgeving hoort prima te zijn. Ik heb daarom een reset uitgevoerd op jouw internetoptie. Zou jij, om deze reset te voltooien, je telefoon even uit en weer aan willen zetten?

Ik hoor graag of je hierna wel gebruik kunt maken van 4G.

Groetjes,
Sean

@PaulH, bedankt voor je hulp!

Reageer