.

Beantwoord

Waarom ben ik niet verbonden met het 4G netwerk?

  • 11 February 2017
  • 5 reacties
  • 145 Bekeken

Ik heb gisteren 4G geactiveerd, maar hij doet het niet. Netwerkfout. Juiste instellingen van Simyo service pagina gehaald...
icon

Beste antwoord door Sean 14 February 2017, 10:35

Bekijk originele reactie

5 reacties

De telefoon een keer uit en aan, probeer dat eens.
al 3 keer gedaan
W8 tot de moderator van Simyo zich meldt, misschien dit weekend, op werkdagen binnen 24 u.

Suuk 6 !
tnx! fijn weekend!
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Edpolak,

Welkom op het Simyo forum.

Mijn excuses voor deze late reactie. Jouw topic was niet als vraag gemarkeerd, waardoor hij niet in de juiste lijst kwam te staan.

Wat vervelend dat je problemen hebt met je internetverbinding. Als Prepaid klant kun je geen gebruik maken van 4G, maar je kunt wel gewoon internetten.

Ik heb je aansluiting erbij gepakt en ik zie dat mijn collega van de klantenservice de juiste optie heeft ingeschakeld. Werkt het nu behoren?

Groetjes,
Sean

@Friesian, bedankt voor je hulp!

Reageer