.

Beantwoord

Waarom kan ik 4G niet activeren?

  • 22 March 2017
  • 5 reacties
  • 157 Bekeken

Badge
lukt niet om mijn huidige Abbo naar 4 G te zetten. Ik klik 4 G aan maar button aanpassen licht niet op.
icon

Beste antwoord door Jihane 23 March 2017, 17:48

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hoi Eric Opgenoort,

Wat zonde dat het niet lukt om 4G te activeren! Ik kan me goed voorstellen dat je dat wilde activeren zodra de verkondiging kwam dat het gratis was. Ik wil je dus stap-voor-stap laten weten hoe je dat activeren precies doet.
  1. Log in op Mijn Simyo.
  2. Surf naar Instellingen > Abonnement > Bundels aanpassen.
  3. Onder de internetbundels zie je een vinkje staan met 4G. Klik deze aan.
  4. Klik op 'Aanpassen'.

Lukt het niet, zelfs na het aantikken van 4G? Dan raad ik je aan om het via de Mijn Simyo App nogmaals te proberen. Als dat de oplossing blijkt te zijn, wil je me dat dan laten weten? De website zou het prima moeten doen, zeker als je Google Chrome gebruikt.

Hou je mij op de hoogte?

Groetjes,
Jihane
Badge
Gelukt bedankt voor je hulp. Gr Eric
Reputatie 7
Badge +10
Hi Eric,

Dat is echt fantastisch nieuws 😃 Hoe is het gelukt, via de website alsnog of toch via de App? Dat is belangrijk om te weten, want als er iets fout ging via de website, dan kan ik dat doorgeven aan de mensen die hierover gaan. Alvast bedankt voor je terugkoppeling in ieder geval.

Groetjes,
Jihane
Badge
Via de instructie die ik van jou kreeg. Gr Eric
Badge +7
Hoi eric opgenoort,

Bedankt voor je toelichting 🙂 Heel fijn dat het daarmee is gelukt! Als je nog andere vragen hebt, laat je dit dan weten?

Groetjes,
Samantha

Reageer