.

Beantwoord

Verbinding met 4G maken. Hoe werkt dat?

  • 29 May 2018
  • 4 reacties
  • 340 Bekeken

Het lukt mij niet om een 4G verbinding te maken met mijn UMIDIGI Z, wat doe ik verkeerd?
icon

Beste antwoord door Thomas 30 May 2018, 10:36

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Hallo Toontje,

Staat 4G aan in Mijn Simyo?
Deze optie kan je gratis inschakelen, dit kan ook via de app. Bundels aanpassen. De optie 4G aanvinken.

Bij prepaid is 4G niet mogelijk.
Reputatie 6
Badge +4
Hoi Toontje,

Welkom op het Simyo Forum! 🙂 Het is handig als anderen met een soortgelijke vraag snel antwoord kunnen vinden. Daarom heb ik je vraag verplaatst naar het 4G subforum.

Om 4G te kunnen gebruiken heb je de juiste instellingen nodig in Mijn Simyo én in je telefoon. In je gegevens zie ik dat je in Mijn Simyo je 4G nog uit hebt staan. Ik heb inmiddels 4G voor je aangezet in Mijn Simyo zodat je simkaart 4G kan gaan ontvangen. In de meeste gevallen hoef je enkel de netwerkmodus aan te passen naar 4G/LTE of automatisch. Hoe je op jouw telefoon 4G instelt kun je vinden in de handleiding van je telefoon die je hier kunt vinden.

Hou je ons op de hoogt of het gelukt is? :)

Groetjes,
Thomas
Bedankt Thomas het werkt perfect...
Ik heb 4G setting blijkbaar over het hoofd gezien in Mijn Simyo, en heb ook niets meer op mijn mobiel hoeven te wijzigen dus dat is oké. Echter jou genoemde 4G knopje heb ik ook nu niet kunnen vinden op Mijn Simyo.
Reputatie 6
Badge +4
Bedankt Thomas het werkt perfect...
Ik heb 4G setting blijkbaar over het hoofd gezien in Mijn Simyo, en heb ook niets meer op mijn mobiel hoeven te wijzigen dus dat is oké. Echter jou genoemde 4G knopje heb ik ook nu niet kunnen vinden op Mijn Simyo.


Dat je de knop niet meer ziet klopt, deze is inmiddels verdwenen omdat je iedereen standaard 4G krijgt per 11 juli. Graag gedaan Toontje, ik ben blij dat het nu werkt zoals het hoort! 🙂

Mocht je nog vragen hebben dan weet je ons te vinden!

Groetjes,
Thomas

Reageer