.

Beantwoord

Testen van het 4G netwerk

  • 31 December 2013
  • 8 reacties
  • 1260 Bekeken

Badge
Ik heb mij begin december opgegeven als supertester van het 4G netwerk en heb bevestigd gekregen dat ik vanaf januari hier gebruik van kan maken.

In de bevestiging staat :

Tot januari!
We hopen dat alles duidelijk voor je is. Heb je een vraag? Stel ‘m gerust op ons forum. Begin januari schakelen we 4G voor jouw nummer in en krijg je per mail verdere instructies over hoe alles in z’n werk zal gaan.
Als je je hebt opgegeven als Supertester, nemen we eind december via mail contact met je op.

Ik ben razend benieuwd naar deze snelheid, maar Simyo heeft nog geen contact met mij opgenomen voor verdere instructies.
December is al bijna om :o

Wat en wanneer kan ik iets verwachten ?

Fijne jaarwisseling,
Ron
icon

Beste antwoord door Natascha 6 January 2014, 11:34

Bekijk originele reactie

8 reacties

Badge
Ik heb mijzelf ook opgegeven en ik zit er bij volgens de email maar ik merk nog niks van 4G en heb ook nog geen opdracht ontvangen.
Reputatie 4
Badge +8
Het is nu 1 januari mensen. Even geduld hoor! 😃
Er zou eind december contact opgenomen worden. Het is vast iets vertraagd.
Heb zelf ook bevestigd gekregen dat ik supertester ben en heb ook nog niets gehoord.
Reputatie 7
Badge +9
Supertester had je echt wel geweten, want die zijn al 2 weken bezig. Ze zijn gebeld, hebben een testtoestel ontvangen, hebben een google+ hangout gehouden etc etc etc.

Vanaf begin januari kunnen 4G testers 4 weken Flex 4G als eerste gratis uit mag proberen. Tijdens deze 4 weken zijn ze uitnodigen om mee te praten op een speciaal 4G forum. En krijgen ze elke vrijdag van ons een mailtje met de 4G opdracht van de week!

Ik verwacht dat jullie dus vrijdag waarschijnlijk een email krijgen en dat je waarschijnlijk 6 januari kan gaan testen.
Badge
OK, duidelijk. Ik dacht dat de benaming voor de testers van 4G supertesters was.
Iets waar ik me voor een volgende test graag beschikbaar voor stel.

Bovenstaande post is ook niet als kritiek bestemd, maar eerder een vraag of wij alsnog 4G mogen testen, aangezien
we de mail zoals beloofd in december, nog niet hebben ontvangen.
Reputatie 7
Badge +9
Ze zijn er druk mee bezig! Zojuist is het 4 weken 4G forum geopend en is de eerst post daarbinnen geplaatst
Badge
Ik heb nog geen mail gekregen.
Badge +6
Ik heb mij begin december opgegeven als supertester van het 4G netwerk en heb bevestigd gekregen dat ik vanaf januari hier gebruik van kan maken.

In de bevestiging staat :

Tot januari!
We hopen dat alles duidelijk voor je is. Heb je een vraag? Stel ‘m gerust op ons forum. Begin januari schakelen we 4G voor jouw nummer in en krijg je per mail verdere instructies over hoe alles in z’n werk zal gaan.
Als je je hebt opgegeven als Supertester, nemen we eind december via mail contact met je op.

Ik ben razend benieuwd naar deze snelheid, maar Simyo heeft nog geen contact met mij opgenomen voor verdere instructies.
December is al bijna om :o

Wat en wanneer kan ik iets verwachten ?

Fijne jaarwisseling,
Ron


Hoi Ron1961,

Onze excuses dat je geen mail hebt ontvangen. Wij zullen ervoor zorgen dat je de e-mail zult ontvangen.
Nogmaals onze excuses 🙂.

Reageer