.

Beantwoord

Mijn abonnement is nog niet ingegaan, hoe zet ik 4G uit?

  • 2 October 2015
  • 9 reacties
  • 304 Bekeken

ik heb vandaag van jullie een simcard met overeenkomst ontvangen, in de overeenkomst staat dat het incl. flex 4g is, maar dat is een vergissing. want ik heb een een iphone 4 en daarmee kun je geen gebruik maken van 4g.
kunnen jullie het voor mij uitvinken en een aangepaste overeenkomst sturen

ik kan het zelf nog niets aanpassen in de bundel, e.e.a. is nog niet actief want mijn nummer moet eerst worden overgezet.


vraag 2: in de overeenkomst staat dat ik de overeenkomst digitaal moet ondertekenen. hoe werkt dat?

groet, Jolanda
icon

Beste antwoord door Naomi 3 October 2015, 17:09

Bekijk originele reactie

9 reacties

Reputatie 4
Badge +10
Hoi Janna H, welkom op het forum en alvast welkom bij Simyo :)

Ik begrijp dat je met je iPhone 4 niet op 4G kan. Bij je bestelling heb je gekozen voor een aantal bundels. In je contract worden deze bundels ook vermeld. Nu kan je bij ons elke maand kosteloos je bundels aanpassen. Dit betekent dat je geen jaar vastzit aan de bundels die je als eerst hebt doorgegeven.

Je contract kan ik niet aanpassen. Daarnaast heb je online al aangegeven akkoord te gaan. Doordat je abonnement nog niet is ingegaan, kun je nu nog geen bundelwijziging doorvoeren. Ik zie dat je nummer op 29 oktober wordt overgezet. Je kunt 29 oktober of 30 oktober Flex 4G uitzetten op Mijn Simyo > tabblad Overzicht > knop " pas je bundels aan". Je hebt op deze manier voor de maand november geen 4G meer :)

Heb je nog vragen?
Hoi Naomi, dank voor je antwoord.
Ik kan m'n contract natuurlijk nog ontbinden (binnen 14 dagen) maar dat is wel veel gedoe voor die 5 euro.
dus prima, ik zet het wel uit na een maand.
Verder vroeg ik me af of ik het contract nog digitaal moet ondertekenen.
groet, Jolanda
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Janna H,

Dat annuleren lijkt me ook teveel gedoe. Weet je wat we doen? Ik haal de kosten van je Flex 4G van je factuur af. Vergeet zelf niet alsnog de bundel te beëindigen zoals Naomi hierboven aangaf 🙂.

Het contract hoeft niet digitaal te worden ondertekend. Je hoeft 'm enkel te bevestigen via Mijn Simyo. Dit doe je vlak nadat je de simkaart activeert. Let er wel op dat je de simkaart activeert voor dat je nummer overgezet wordt. Anders kan het maar zo zijn dat je een dag niet bereikbaar bent 🙂.

Groetjes, Tiury
dat is super aardig, dan je wel!
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Janna H,

Graag gedaan 🙂! Zou je het mij kunnen laten weten als je de simkaart hebt geactiveerd? Dan kan ik de kosten van 4G van je factuur halen 🙂.

Alvast bedankt!

Groetjes, Tiury
Hoi Tiury, Ik heb de simkaart geactiveerd, fijn dat je de kosten van 4G van de factuur wilt halen.
dank je wel!
Hoi, op de factuur van oktober het bedrag voor de 4G nog meegerekend
Ik heb net geprobeerd zelf de bundel aan te passen (4G stond nog aan en wilde ik uitzetten), maar ik kreeg de melding dat ik mijn contract nog moet bevestigen.
kun je laten weten waar /hoe ik dat moet doen?
Groet, Jolanda
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Janna H,

Die melding zou jij niet meer moeten krijgen. Ik heb het daarom doorgestuurd naar onze technische afdeling. Zij gaan ervoor zorgen dat jij alsnog je 4G optie uit kunt zetten. Zodra dit mogelijk is, laat ik het je weten.

Ik zorg er dan ook meteen voor dat je 4G kosten van de facturen worden gehaald 🙂.

Groetjes, Tiury
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Janna H,

Vreemd genoeg kregen zij het ook niet voor elkaar, dus hebben ze zelf de 4G optie voor je uitgezet. De kosten van je 4G worden gecorrigeerd door onze financiële afdeling. Zodra dit is gebeurd, breng ik je hiervan op de hoogte 🙂.

Groetjes, Tiury

Reageer