.

Beantwoord

Mijn 4G werkt niet. Hoe kan dat?

  • 12 August 2017
  • 2 reacties
  • 140 Bekeken

Ik heb gisteren mij 4G bundel aangezet maar nu ben ik vandaag met de trein weg en doet mijn 4G het niet terwijl alle instelling goed zijn... teminste zover ik heb gevonden. Kan het aan mijn simkaart liggen en zo ja is er een manier omdat te zien zonder je simkaart er uit te hoeven halen? En is er een andere manier om te zien wat er mis is met mijn 4g
icon

Beste antwoord door Asma 15 August 2017, 14:00

Bekijk originele reactie

2 reacties

Volgens mij heb ik dit net vanaf thuis voor je opgelost, Rosalie. De internet optie op mysimyo stond nog niet aan. Wel vreemd dat er ipv 4G maar 3G ontvangst is terwijl hij echt op 4G als voorkeur staat
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Rosalie.12.7.01,

Welkom op het Forum!

Ik vind het erg vervelend dat je geen 4G kunt verkrijgen! Kan mij goed voorstellen dat jij je afvraagt hoe dit komt.

Zojuist heb ik je aansluiting erbij gepakt om uit te zoeken wat er aan de hand is. Volgens onze gegevens heb jij een Prepaid simkaart bij ons. Je kunt bij ons alleen 4G gebruiken met een Sim Only simkaart, vandaar dat jij geen 4G kunt gebruiken.

Mocht je hier toch gebruik van willen maken, dan kun je ervoor kiezen om over te stappen naar Sim Only. Dit kan via Mijn Simyo, onder het tabblad Overzicht. Als je klikt op 'Overstappen naar Sim Only', krijg je de mogelijkheid om de gewenste bundels te selecteren. Hier kun je de 4G optie direct aanzetten. Je aansluiting wordt dan binnen 24 uur omgezet naar Sim Only.

Laat je het weten als je hier vragen over hebt?

Groetjes,
Asma

Reageer