.

Beantwoord

Is mijn OnePlus 7 4g ready?

  • 30 July 2020
  • 5 reacties
  • 509 Bekeken

Hallo,

 

Mijn telefoon is een OnePlus 7 en ik wil graag weten of mijn toestel 4g ready is?

Op de site kon ik het niet vinden omdat de pagina het niet deed. 

 

Ik kan wel ontvangen met 4g, maar niet verzenden…

Hoe zit dit?

 

Met vriendelijke groet,

Richard

icon

Beste antwoord door Tessanne 31 July 2020, 12:36

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Richard,

 

Welkom op het Simyo Forum! 

 

Goed dat je dit even komt navragen! De OnePlus 7 is zeker 4G ready. Waaraan merk jij dat je niet kan verzenden met 4G? Wat wil je verzenden, een sms? 

 

Ik hoor het graag van je! 

 

Groetjes,

Tessanne

Hoi Tessanne, 

 

Het gaat om het internet. Sms verzenden lukt wel, dat is geen probleem. Maar berichten verzenden via mail, WhatsApp of iets dergelijks en internetten gaat niet. Het 4g icoon verschijnt bovenin de statusbalk als ik mijn 4g aanzet. 

Maar helaas kan ik er  niks mee... 

 

Met vriendelijke groet,

Richard de Jong 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Richard,

 

Dat is gek! Kun je anders de APN instellingen nalopen? https://www.simyo.nl/klantenservice/toestelhulp

 

Zoek eerst je toestel op en kies vervolgens voor "internet handmatig instellen".

 

Groetjes,

Daisy

Hallo Daisy, 

 

Bedankt voor je bericht en je hulp. Helaas werkt het nog steeds niet. Alle APN instellingen staan goed. 

Ik heb mijn simkaart uit mijn huidige telefoon gehaald en weer in mijn oude telefoon gestopt, om te kijken of het aan de simkaart ligt. Toen deed mijn 4g het wel. 

Is er nog een mogelijkheid om mijn 4g weer te laten werken?

 

Met vriendelijke groet, 

Richard

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Richard,

 

Bedankt voor je terugkoppeling. Als de simkaart wel werkt in een ander toestel lijk het probleem niet bij de simkaart te liggen.

 

Ik heb voor de zekerheid nog een reset uitgevoerd op de simkaart, kun jij je toestel 15 minuten uitzetten wanneer je dit leest? Om de reset af te ronden. Mocht het daarna nog niet werken, raad ik je aan langs een toestelwinkel te gaan.

 

Groetjes,

Daisy

Reageer