Beantwoord

Ik zit te zoeken naar die 4G bundel. Maar waar staat deze dan?

  • 9 juli 2019
  • 5 reacties
  • 309 Bekeken

Reputatie 7
Badge +9
Volgens deze pagina kan ik als klant "eenvoudig " mijn " 4G bundel aan" zetten via Mijn Simyo.
Dus ik zoeken, en zoeken, en zoeken.

Ik kan die optie in mijn Simyo niet meer vinden. Dus Moderatoren, leg dat eens uit 😉.

icon

Beste antwoord door Kevin 10 juli 2019, 10:57

Hoi Groentjuh,

Wow dat is goed gevonden! het is natuurlijk gek om onder de titel aan te geven dat je automatisch 4G krijgt en onderin dat je als klant deze bundel zelf nog aan moet zetten!

Ik heb dit meteen doorgegeven en ze hebben hier helaas overheen gelezen bij het aanpassen van de website. Ze gaan dit nu aanpassen en zal in de volgende release van de pagina verdwenen zijn! 😀

Groetjes,

Kevin
Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 4
Badge +7
Er komt zo vast wel een ForumExpert die dit haarfijn kan uitleggen 🙂
Reputatie 7
Denk dat er iemand bij Simyo die hele site is onder handen mag nemen. 🙂
Reputatie 4
Badge +7
Ja, dat geloof ik graag. Het is al moeilijk om een website te maken die consistent is, maar het vele malen lastiger deze consistentie te bewaren als je aanpassingen maakt.
Reputatie 7
Badge +9
Denk dat er iemand bij Simyo die hele site is onder handen mag nemen. :)
Gedeeltelijk is dat wel gedaan. Er wordt bijvoorbeeld 4G bellen vernoemd. Tegelijkertijd raad dit pagina aan om "Onavo Count" te installeren, maar dat bestaat niet meer. Maar overal is het misschien inderdaad handig om daar nog eens overheen te gaan!
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Groentjuh,

Wow dat is goed gevonden! het is natuurlijk gek om onder de titel aan te geven dat je automatisch 4G krijgt en onderin dat je als klant deze bundel zelf nog aan moet zetten!

Ik heb dit meteen doorgegeven en ze hebben hier helaas overheen gelezen bij het aanpassen van de website. Ze gaan dit nu aanpassen en zal in de volgende release van de pagina verdwenen zijn! 😀

Groetjes,

Kevin

Reageer