.

Beantwoord

Ik wil 4G gebruiken maar heb een Prepaid. Hoe doe ik dat?

  • 5 September 2017
  • 2 reacties
  • 267 Bekeken

Badge
Goedemiddag,
Ik heb al een abbonement bij Simyo, maar zou graag 4g op mijn telefoon willen. Hoe kan ik dat het beste doen?
icon

Beste antwoord door Asma 6 September 2017, 09:38

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Hoi Marit17,

Via deze link https://mijn.simyo.nl/bundels-wijzigen kan je 4G aan- of uitzetten. Uiteraard moet je toestel 4G ondersteunen, anders heeft het geen zin.
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Marit17,

Welkom op het Forum!

Wat leuk dat je gebruik wilt maken van 4G.

Ik heb je aansluiting er gelijk even bij gepakt en zie dat je een Prepaid simkaart hebt. Helaas kun je hiermee geen gebruik maken van 4G. Dit is alleen mogelijk voor onze Sim Only klanten.

Mocht je willen overstappen naar Sim Only, dan kun je dit doorgeven via Mijn Simyo onder het tabblad Overzicht. Wanneer je klikt op 'Overstappen naar Sim Only' dan zorgen wij ervoor dat je Prepaid simkaart binnen 24 uur wordt omgezet naar Sim Only. Houd er alleen wel rekening mee dat je Prepaid internetbundel komt te vervallen. Je beltegoed daarentegen wordt wel overgezet. Vergeet je alleen niet om 4G flex aan te zetten bij het kiezen van je bundels?

Om 4G te kunnen gebruiken is het wel van belang dat je beschikt over een 4G ready toestel. Je kunt de specificaties van je telefoon inzien in de handleiding. Mocht je er niet helemaal uitkomen, dan kun je ons laten weten welke telefoon je hebt. Wij zoeken dit dan voor je uit!

Laat je het weten als je hier meer vragen over hebt?

@ Franswon, bedankt!

Groetjes,
Asma

Reageer