.

Beantwoord

Ik wil 4G en een grotere internetbundel. Kan ik eventueel mijn oude bundel weer kiezen?

  • 4 April 2018
  • 6 reacties
  • 190 Bekeken

Hallo ik heb nog een oude (voordelige)bundel die niet meer wordt verstrekt. Ik kan gratis overstappen naar 4g lees ik. Maar er staat weer bij dat dit misschien meer data verbruikt en ik mijn bundel wel ruim moet nemen. Maar ik ben juist tevreden met deze voor delige bundel. Verdubbeld omdat ik Kpn heb. Als 3g me niet bevalt, kan ik dan weer terug naar dezelfde 3g-bundel die ik had?
icon

Beste antwoord door Thomas 4 April 2018, 13:36

Bekijk originele reactie

6 reacties

Hallo Marchientje - @Marchientje

Welke grootte van MB bundel heb je nu?
Wanneer je meedoet met de test hoef je wellicht niks te veranderen en kun je bij aanmelding bij de test 1000 MB gebruiken bovenop je huidige databundel.

Als ik jou was was zou ik eerst meedoen met de test om voor jezelf een beeld te schetsen.
Let wel...er staat misschien.
https://forum.simyo.nl/doe-jij-mee-met-de-4g-test-139/meld-je-hier-aan-voor-het-testen-van-4g-41455

Wanneer je je bundel wijzigt kun je niet terug naar een oude MB-bundel.

Een kleine tip, gebruik ik zelf ook.
Zet de limiet op je telefoon op 85 -90%, of bijvoorbeeld 100 MB lager dan je maximum bundel.

Alles duidelijk?
Laat je het ff weten aub?

Fijne dag nog ! 😎
Reputatie 6
Badge +4
Hoi Marchien,

Welkom op het Simyo Forum! Ik kan me voorstellen dat je benieuwd bent of 4G iets is voor jou, zonder dat je snel door je MB's heen bent.

Hoeveel MB's je verbruikt hangt grotendeels af van welke apps je gebruikt en welke (en hoeveel) websites je bezoekt. Je verbruikt dus niet per se meer MB's. Wel is 4G een stuk sneller waardoor veel mensen geneigd zijn om meer gebruik te maken van mobiel internet. Op onze [url=http://]blog[/url] vind je een hoop tips om je verbruik in de hand te houden.

Zoals Friesian al vertelde zijn we op zoek naar mensen om 4G te testen, alle testers krijgen 1000 MB zodat ze nog meer kunnen uitproberen met 4G. Je kunt je in dit topic aanmelden om mee te doen. Met je huidige bundel van 1000 MB, verdubbelt met Simyo Compleet naar 2000 MB én de 1000 gratis MB's kom je een heel eind. Ik zou je dan ook aanraden om je bundel niet aan te passen. Mocht je wel je bundel (willen) aanpassen, dan kun je gerust weer de huidige 1000 MB nemen voor € 6,00 per maand. Dat scheelt weer.

Heb je nog vragen of kom je er zo uit?

Groetjes,
Thomas

@Friesian bedankt voor je tips en hulp!
Hallo Frieian en Thomas, bedankt voor de tips. Ik begrijp dat ik uit het antwoord van Thomas uiteindelijk kan opmaken hoe het met mijn bundel gesteld is. Ik denk inderdaad dat ik het wel red met mijn bundels. Gericht het internet opgaan buiten de wifi doe ik al en waarschuwing en datalimiet zijn al ingesteld op mijn telefoon. Ik ga 4g proberen en het ook meteen voor mijn man instellen want die heeft dezelfde bundels als ik. Bedankt voor jullie antwoord
Reputatie 7
Badge +10
Hi Marchientje,

Fijn dat het nu allemaal duidelijk is 🙂 Het klinkt alsof je het nu allemaal goed op een rijtje hebt. En niet vergeten: als je nog een vraag hebt, kun je altijd bij ons terecht.

Geniet van je weekend!

Groetjes,
Jihane
Dank je wel. Ik denk ook dati het allemaal snap. Ik ben naar de site geweest om me aan te melden. Daarna heb ik zelf later in mijn gegevens 3g omgezet in 4g. Telefoon uit en weer aangezet. Ik kreeg een aemailtje van jullie en ik heb inmiddels 4g. Of was het niet de bedoeling dat ik zelf actie ondernam? Had ik een actie van jullie moeten afwachten?
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Marchientje,

Nee, je hebt helemaal goed gehandeld 😃 Perfect, zelfs!

Laat je het me weten als je nog een andere vraag hebt?

Groetjes,
Jihane

Reageer