.

Beantwoord

Ik heb geen 4G meer. Wat nu?

  • 3 August 2017
  • 7 reacties
  • 1107 Bekeken

Badge
Nieuwe bundel per 1-8
Nu geen 4 g meer
icon

Beste antwoord door Jihane 7 August 2017, 18:53

Bekijk originele reactie

7 reacties

Badge
Telefoon uit en aan gezet werkt weer
Badge
5 minuten 4g nu weer 3G
Mijn vrouw zit naast mij met Tele2 wel steeds 4g moet ik over!!!
Reputatie 7
Badge +7
Je moet helemaal niets.
Tele2 heeft een eigen netwerk, en het zou dus zomaar kunnen dat op bepaalde plaatsen de Tele2 verbinding beter is. Maar er zullen vast ook plaatsen zijn waar dat omgekeerd is.

Je kunt ook praten met je vrouw ipv contact houden via 3G of 4G :?
Misschien is er een storing gemeld op jouw postcode.

https://www.kpn.com/service/mobiel/problemen.htm
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Hans,

Wat jammer dat je 4G niet werkt! Ik heb je aansluiting erbij gepakt en meteen een reset uitgevoerd op je 4G-optie. Dat houdt in dat ik de instelling op het netwerk opnieuw heb aangemeld. Wil jij je toestel een kwartier uitzetten en daarna weer aandoen?

Als dat niet werkt, wil je dan je simkaart in een andere telefoon stoppen en andersom? Kun je op een andere telefoon wel op 4G, of nog steeds niet?

Je bundelwijziging heeft tenminste geen enkel effect op je 4G. Je hebt daar namelijk niets in veranderd.

Hou je me op de hoogte?

@ Wimj12 en Ray, dank voor het meedenken!

Groetjes,
Jihane
Badge
Net mijn mail bekeken en je antwoord gelezen
Ik heb mijn netwerkinstellingen gereset daarna werkte het moet wel in Frankrijk dan het netwerk van orange kiezen
Automatisch netwerk kreeg ik geen 4g
Ben nu in Belgiƫ wel nu 4g neem aan dat het in de toekomst goed gaat
Reputatie 5
Badge +5
Hoi Hans,

Wat fijn om te lezen dat je nu weer verbinding hebt met 4G, ik kan me voorstellen dat je graag gebruik maakt van het snelste netwerk als je aan het internetten bent.

Houd er rekening mee dat je niet overal in het buitenland gemakkelijk verbinding met een 4G-netwerk kunt maken. In Nederland kunnen we bijna overal 4G aanbieden, maar niet alle landen hebben overal een snelle internetverbinding beschikbaar. Op het moment dat je in het buitenland zit en wederom geen verbinding hebt met 4G kun je inderdaad het beste handmatig andere netwerken proberen.

Laat je het me weten als je hier nog vragen over hebt?

Groetjes,
Els

Reageer