.

Beantwoord

Hoe stel ik mijn 4G in?

  • 16 October 2017
  • 3 reacties
  • 476 Bekeken

  • Beginner
  • 0 reacties
Dag ik heb me gisteren aangemeld voor internetbundel met 4G. Ik ontving een email waarin staat dat als ik geen 4G of LTE in mijn scherm zie staan een aanvullende actie nodig is. Mijn toestel (Asus) staat niet bij de toestellen voor toestel hulp, dus ik vroeg me af, wat te doen?
Met vriendelijke groet,
CvdV
icon

Beste antwoord door Jihane 17 October 2017, 09:49

Bekijk originele reactie

3 reacties

Staat 4G geactiveerd op mijn Simyo?
Kijk bij toestelhulp naar een toestel met een zelfde Android versie.
Welk model Asus betreft het? Asus maakt meerdere telefoons.
Reputatie 7
Badge +10
Hi CVL,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat jammer dat je geen 4G te zien krijgt! Ik zie dat jouw 4G-optie netjes aanstaat op Mijn Simyo. Ik heb deze optie een reset voor je gegeven, waarmee ik de instellingen op het netwerk vernieuwd heb. Wil jij je toestel een kwartier uitzetten en daarna weer aandoen?

Het is even belangrijk dat je toestel wel 4G ondersteunt. Je kunt dat controleren via deze pagina. Kan jouw toestel 4G ontvangen? Super, dan kunnen we verder :)

Je kunt namelijk, zoals Friesian zegt, een andere Android telefoon als voorbeeld nemen in de Toestelhulp tool. Het meest relevante is dat je de netwerkmodus op 4G zet. Je kunt dat doen grofweg door naar je instellingen te gaan en dan naar Verbindingen > Mobiele netwerken > Netwerkmodus. Kom je er zo uit?

Zie je daarna wel 4G in je scherm staan? Wat zie je nu eigenlijk staan? Kun je wel gewoon op het web?

@ Friesian, dank voor 't meedenken!

Groetjes,
Jihane

Reageer