.

Beantwoord

Hoe kan ik mijn 4G testbundel van 1000 MB activeren?

  • 16 May 2018
  • 3 reacties
  • 161 Bekeken

Reputatie 2
Badge
  • Startend Simyaan
  • 20 reacties
Ik heb 1000mb extra gekregen omdat ik meedeed aan de 4G test. Hoe kan ik die activeren?

Vr. Gr. Elma
icon

Beste antwoord door Niels 17 May 2018, 13:09

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 6
Badge +5
Hi Elma,

Ik zie inderdaad in het 4G topic terug dat je mee hebt gedaan met onze 4G test, wat leuk! Het klopt dat je in april 1000 MB hebt gekregen om mee aan de slag te gaan. April is inmiddels voorbij, je hebt dus al gebruik gemaakt van de extra bundel. Deze is toentertijd automatisch voor je geactiveerd. Daarnaast zie ik dat je volgende maand gebruik gaat maken van 2000 MB, wat leuk 🙂 Is het zo duidelijk? Als je verder nog vragen hebt, hoor ik die graag!

Groetjes,
Niels
Reputatie 2
Badge
Na de testmaand kreeg ik een mail waarin stond dat ik 1000mb extra kreeg voor het meedoen aan de test. Deze mb’s kon ik op een zelf gekozen datum activeren. Ik las ook dat de andere deelnemers dit ook kregen

vr Gr Elma
Reputatie 7
Badge +10
Hi Elma,

Dank voor de toevoeging! Dat is inderdaad zo 🙂 Die MB's kun je activeren door in te loggen op Mijn Simyo en dan het cadeautje open te klikken. Vanaf dat moment gaan de MB's in voor die kalendermaand. Zie je dit zo terug? Heb je het op zowel de App als via de website. Ik zie dat mijn collega deze MB's op 1 mei al voor je heeft klaargelegd.

Laat je me weten of het zo lukt?

Groetjes,
Jihane

Reageer