.

Beantwoord

Hoe kan ik 4G behouden na mijn bundelwijziging?

  • 15 May 2018
  • 6 reacties
  • 189 Bekeken

Badge
Ik heb net mijn bundel aangepast (300 bel en 1000 mb van 11 naar 9 euro) en zie tot mijn grote schik dat mijn 4G einde van de maand wordt opgezegd! Dit is absoluut niet de bedoeling! Ik wilde alleen gebruik maken van het gereduceerde tarief met dezelfde voorwaarden.

Hoe kan ik ervoor zorgen dat mijn 4G NIET wordt opgezegd?

Vriendelijke groet,
Linda
icon

Beste antwoord door Groentjuh 16 May 2018, 09:23

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Je hebt twee optie:
1: Je kunt de 4G bundel, als je deze nog niet hebt, direct weer in laten gaan. Je kunt hem dus op 1 juni gelijk weer aanzetten via mijn Simyo. Omdat je op 1 juni geen 4G bundel hebt, gaat deze direct in en kun je weer gebruik maken van 4G.

2: Als je lui wilt zijn, dan kun je ook 11 dagen wachten, want vanaf 11 juni zet elke Simyo klant met Sim-only abonnement over op 4G en verdwijnt de optie om 4G te nemen. Je zit dan wel 11 dagen op 3G, maar je hoeft er helemaal niets voor te doen.
Reputatie 6
Badge +4
Hoi Lindapinda,

Leuk dat je ons op het Simyo Forum gevonden hebt, welkom! ;)

Zo te zien heeft Groentjuh al uitgelegd hoe je 4G weer aan kunt zetten. Natuurlijk wel zo fijn dat je én goedkoper uit kunt zijn én 4G behoudt.

Ik ben wel heel erg benieuwd hoe je jouw bundelwijziging hebt gedaan. Was dat via Mijn Simyo en heb je daar het vinkje bij 4G niet aangevinkt? Of heb je het via de Mijn Simyo app in orde gemaakt? Als je het via de app geregeld hebt, heb je dan een iPhone of een telefoon die op Android draait?

Om het je makkelijk te maken zal ik op 1 juni 4G weer even aanzetten voor je. Dan hoef je dus niet even zonder supersnel mobiel internet te zitten. Dat scheelt weer.

Laat je het weten hoe je jouw wijziging hebt uitgevoerd? 🙂

Bedankt Groentjuh!

Groetjes,
Thomas
Badge
Hoi Thomas

Dank voor de snelle reactie! Ook Groentjuh bedankt!

Ik heb de wijziging inderdaad via Mijn Simyo gedaan en et vinkje bij 4G niet aangevinkt! (Zag ik nu ook)..duh

Fijn dat je voor mij op 1 juni wilt regelen Thomas ! Kan ik blijven genieten van de snelheid én dat voor dat geld ;-)

Groeten ,

Linda
Hoi @Lindapinda
Om het overzichtelijk te houden, is niet een extra topic nodig.
https://forum.simyo.nl/stel-je-vraag-57/4g-behouden-41674

Fijne dag nog ! 😎
Kruispost.
https://forum.simyo.nl/stel-je-vraag-57/hoe-kan-ik-4g-behouden-na-mijn-bundelwijziging-41670

Dit extra topic is echt niet nodig.

Fijne dag nog !😎
Reputatie 6
Badge +5
Hi Linda,

Namens iedereen in dit topic graag gedaan! Als je 4G bij de wijziging niet hebt aangevinkt, dan verklaart dit een hoop 😉 Weten we nu in ieder geval wat de oorzaak is. Wij zorgen er 1 juni voor dat 4G weer aan komt te staan.

Net als Friesian zag ik in het overzicht staan dat je een nieuw topic hebt gemaakt om te antwoorden op je Forumbericht. Je kan voortaan het beste op het al bestaande topic reageren. Dit is handig voor het overzicht en voor jezelf ook makkelijker 🙂 Ik heb jouw reactie alsnog in het huidige topic geplaatst, alsmede die van Friesian.

Friesian, hartstikke bedankt voor het doorgeven van het nieuwe topic!

Groetjes,
Niels

Reageer