.

Beantwoord

Geen internetverbinding na aanzetten 4G Flex. Wat nu?

  • 26 April 2016
  • 3 reacties
  • 198 Bekeken

Hoi!

Sinds het aanzetten van 4G Flex wil mijn telefoon (Nexus 5X) niet meer verbinden met mobiel internet, zowel 4G als 3G. Voor de zekerheid heb ik een nieuwe vervangende sim op laten sturen, maar dat bleek helaas niet de oplossing te zijn. De APN-instellingen op mijn telefoon kloppen, en ik woon in het 4G-dekkingsgebied van KPN.

Is dit een bekend probleem? En is er een makkelijke oplossing voor? Ik hoor het graag!
icon

Beste antwoord door Angela 28 April 2016, 11:15

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hoi Ivdijk,

Welkom op het Simyo Forum.

Wat vervelend dat je geen connectie meer kunt maken met het internet! Ik kan me voorstellen dat je graag zo snel mogelijk gebruik wilt maken van 4G!

Ik heb gelijk gekeken of er in het systeem iets mis is gegaan. Hier zie ik helaas een error terugkomen na het aanzetten van Flex 4G. Dit betekent dat jij eigenlijk geen toegang meer krijgt op het netwerk van ons systeem. Niet zo aardig natuurlijk 😞

Mijn collega van de IT afdeling heeft dit proactief aangepast voor je. Als je jouw telefoon uitzet en opnieuw opstart, zou het weer moeten werken zoals voorheen. Kun je dit eens proberen en mij laten weten of het gelukt is. Mocht nog niet goed gaan, ga ik mijn collega's van de IT afdeling nog eens aan hun jasje trekken! Ik hoor het graag van je.

Groetjes,
Angela
Hoi Angela,

Bedankt voor je hulp! Na m'n telefoon een half uurtje uit te hebben gelaten werkt alles weer. Goed werk van de IT'ers dus!
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Ivdijk,

Dat is goed nieuws 😃 Fijn dat alles weer werkt!

Ik zal Angela en de IT'ers namens jou bedanken :)

Laat je het weten als we je nog ergens anders mee kunnen helpen?

Groetjes,
Sean

Reageer