.

Beantwoord

Ik ontvang geen 4G. Wat kan ik doen?

  • 3 November 2020
  • 4 reacties
  • 560 Bekeken

Heb een Simyo prepaid overgezet van een oudere HTC Wildfire naar een Samsung Galaxy J6.

Heb, ondanks alle goede instellingen, geen 4g ontvangst. 

Heb geprobeerd met roaming aan en uit.

Netwerkmodus staat op 4g/3g/2g

icon

Beste antwoord door Tessanne 4 November 2020, 12:56

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7

Dag @Jens48, er bestaan nog steeds gebieden in NL waar geen of slechte 4G dekking is. 

Hier kun je zien of het gebied waar jij je bevindt 4G-dekking heeft. Wil je dat eens checken?

Reputatie 7
Badge +6

Hi Jens48,

 

Welkom op het Simyo forum! 

 

Wat balen dat je geen 4G ontvangst hebt met jouw Samsung Galaxy J6. Om er achter te komen waar het probleem precies ligt heb ik een aantal vragen voor je: 

  • Had je wel (4G) ontvangst op jouw oudere HTC wildfire?
  • Kun je met jouw samsung wel bellen en gebeld worden of dat ook niet? 
  • Staan de mobiele gegevens aan in jouw samsung?
  • Heb je al geprobeerd handmatig een netwerk te selecteren in de instellingen van jouw samsung?

 

Ik hoor het graag van je! 

 

Bedankt voor het meedenken RicoK!

 

Groetjes,

Tessanne 

Reputatie 7

@Tessanne Ik begrijp, dat jouw reactie als antwoord wordt anagemerkt. Het zou fijn als Topic Starters, zoals in dit geval @Jens48, eens wat vaker een terugkoppeling zouden geven.:unamused::frowning2:

Reputatie 7
Badge +6

Hoi RicoK,

 

In dit geval heb ik mijn eigen antwoord als juiste antwoord gemarkeerd, dit doe ik omdat andere klanten dan kunnen zien wat het meest nuttige/behulpzame antwoord is. Mocht er na een reactie blijken dat een ander antwoord een beter antwoord is, dan passen we dat aan. 

 

Toch komt het ook voor dat we inderdaad helaas  geen reactie krijgen, maar dan laten we het beste antwoord wel zo staan.

 

Groetjes,

Tessanne 

Reageer