.

Beantwoord

Geen 4g

  • 5 January 2020
  • 6 reacties
  • 393 Bekeken

Sinds 3 weken heb ik geen 4G meer. Alleen als ik mobiele data aanzet. Voorheen altijd probleemloos 4G gehad met mobiele data uit. Telefoon al eens opnieuw opgestart. Alle instellingen nagekeken. Geen idee waarom ik van de ene op de andere dag geen 4 G meer heb. Zou het graag opgelost hebben. 

icon

Beste antwoord door Daisy 6 January 2020, 13:01

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Sietseke,

 

Super balen dat je geen 4G ontvangt, hier kan je ook alleen gebruik van maken wanneer de mobiele data aan staat. Bedoel je misschien dat je gehele bereik minder waardoor je ook minder makkelijk kan sms'en en bellen? Ik heb voor de zekerheid je simkaart een reset gegeven, kun jij je toestel 15 minuten uitzetten om de reset af te ronden wanneer je dit leest?

 

Ik hoor graag van je of je hier verschil in merkt.

 

Groetjes,

Daisy

 

Dan ben ik toch wel benieuwd wat er bij instellingen, over deze telefoon, status staat als mobiel data uit staat.

 

Zou je daar een screenshot van kunnen plaatsen?

(*Edit*  simkaartstatus)

Friesian, 

Voorheen had ik zodra ik de deur uitging automatisch 4G op mijn telefoon. Dit was ook zichtbaar bij de balkjes. Mobiele data stond uit, zoals men ook adviseert. 

Als ik nu de deur uitga moet ik mobiele data aanzetten, anders heb ik geen ontvangst. 

Misschien heb je het anders voor dan hoe het werkt.

Ik heb op mijn 4G telefoon ook alleen balkjes als data uit staat. Schakel ik data in verschijnt 4G boven het balkje dat ik heb ingesteld voor mobiel data.

 

 

Heb totaal geen ontvangst. Kan geen appjes versturen of ontvangen. Linksboven staat geen 4G, wat er wel komt te staan als ik mobiele data aanzet. Vervolgens verstuurt hij dan wel mijn appjes. 

En hoe zie je dat je dan geen 4G meer hebt? 

Reageer