- APN instellingen exact zoals vermeld op jullie site (server: portalmmm.nl)
- 4G ingeschakeld bij instellingen mobiel (Mobiele netwerken > Voorkeursnetwerktype > 4G)
- "Flex 4G" ingeschakeld op mijn account.
- Meerdere malen mobiel opnieuw opgestart/gereset
Niks heeft het probleem opgelost. Uiteindelijk heb ik op 17 juni gebeld met jullie klantenservice om het probleem op te lossen. Ik werd toen verteld dat ze het voor me zouden oplossen, en dat ik waarschijnlijk vanzelf 4G zou krijgen. Dit was niet het geval. Ik heb toen teruggebeld, waarna ze verbaasd reageerde, want op hun scherm stond "Dat het probleem al opgelost was". Niet dus. Ze zouden er nog een keer naar kijken, en zouden me later terugbellen. Dit hebben ze nooit gedaan. Na deze nogal teleurstellende ervaring dus nu toch mijn vraag op het forum. Kunnen jullie dit probleem voor mij oplossen?
P.S. Ik heb al sinds ik mijn abonnement heb afgesloten bij jullie GEEN internet in het buitenland, ondanks dat dit aanstaat op mijn account (Mijn netwerkinstellingen > Internet op je mobiel in het buitenland > AAN) en Roaming ook aan staat op mijn mobiel. Op mijn vorige mobiel lukte het ook niet om verbinding te maken in het buitenland. Als jullie toch een kijkje nemen in mijn account, misschien kunnen jullie meteen dit probleem repareren?
Beste antwoord door Ilias
Bekijk originele reactie