.

Beantwoord

Facturering 4G testweken Januari

  • 17 February 2014
  • 11 reacties
  • 958 Bekeken

Badge +2
@moderators Waarom zie ik in januari op dit moment een kosten post van 66,40, terwijl er besproken is dat de kosten voor het 
testen niet berekend zouden worden? Is dit nog een probleem wat opgelost moet worden?

Ik reken er op dat ik niet wordt geconfronteerd met een afschrijving die niet correct is met nog meer administratieve rompslomp
er achter.

Ik zou graag vernemen hoe Simyo de verwerking netjes maakt.

Op voorhand dank.

Groet,

Steven
icon

Beste antwoord door Alex 18 February 2014, 15:04

Bekijk originele reactie

11 reacties

Badge
Ik zie bij mij inderdaad ook een vrij hoge rekening staan, en dit gaat niet om maar 60 euro, ben benieuwd wat hiermee gedaan word en dat dit niet in koaten word gebracht.
Badge
Volgens mij gaven ze aan de kosten te crediteren, immers de data meetserver meet gewoon op de oude manier voor ons als testers en voor niet testers. Dus ik verwacht een - bedrag op min komende rekening.
Badge
Ik vind alles goed zolang we maar niks hoeven te betalen, andera had niemand er aan begonnen denk ik
Badge +2
Ik zie een plus bedrag en een min bedrag, en het netto resultaat daarvan is nog een + bedrag, vandaar dat ik de vraag maar even heb gesteld, de concrete factuur is nog niet beschikbaar........
Ik zie een plus bedrag en een min bedrag, en het netto resultaat daarvan is nog een + bedrag, vandaar dat ik de vraag maar even heb gesteld, de concrete factuur is nog niet beschikbaar........

Heb hetzelfde, gelukkig slechts 1,16 boven het normale bedrag, maar het is nog steeds een onjuist bedrag. Het zorgt voor onrust onder de testers, dus een geruststellend woordje van de mods/webcare zou fijn zijn: de facturen worden namelijk denk ik binnenkort voor velen van ons afgeschreven 🙂
Reputatie 5
Badge +10
Hoi sschot, RicoCardo, wopper en 2Dutch,

Ik kan jullie geruststellen. De creditering is helemaal goed gegaan. Het is alleen niet te voorkomen dat deze kosten op je Mijn Simyo omgeving worden getoond. De kosten zullen zeker niet in rekening worden gebracht. Je zal ook terugzien op je factuur dat er een verrekening heeft plaats gevonden. Op de factuur zie je dat terug onder het kopje 'verrekeningen'.

Heb ik jullie vragen hiermee beantwoord?

Groetjes,

Alex
Begrijpelijk dat er tegenover het grote verbruik een minbedrag is opgesteld om alles op 0 uit te laten komen.
We zien echter, zoals sschot meldt, als overgebleven factuurbedrag alsnog een bedrag dat hoger is dan ons normale abonnementsbedrag. Dit zorgt natuurlijk een beetje voor een "huh" momentje.

Als dit een afrondings/administratief dingetje is en de uiteindelijke factuur gewoon op de normale (daadwerkelijk gemaakte) kosten uitkomt, dan is dat prima, kunnen we mee leven 😉 🙂
Reputatie 5
Badge +10
Hoi 2Dutch,

Ja dat gaat ook gebeuren. Snap wel dat het even verwarrend is. Heb jouw aansluiting en die van de anderen bekeken (altijd even dubbelchecken ;)). Komt helemaal goed :)

Groetjes,

Alex
Nou da's fijn om te horen, bedankt voor de info 🙂
Badge +2
Alex, 

Dank voor de informatie en terug koppeling. Dat de weergave beinvloed is door de omstandigheden, daar kunnen we mee leven. Dat het netjes is afgehandeld spreekt eigenlijk voor zich, maar toch, fijn om te horen!

Groeten

Steven
Reputatie 5
Badge +10
Geen probleem. Ik zal het ook voor een volgende keer meenemen. We hadden het bijvoorbeeld in de laatste mail kunnen melden.

Groetjes,

Alex

Reageer