.

Beantwoord

Beëindiging 4G na het wijzigen van mijn bundel. Hoe zit dat?

  • 9 May 2018
  • 5 reacties
  • 160 Bekeken

Ik heb gisteren mijn bundel m.i.v. juni aangepast, naar aanleiding van jullie actie. Daarop ik kreeg een mail waarin staat dat per 1 juni 4G internet wordt beëindigd. Dat heb ik zelf niet aangevraagd. Het staat ook niet bij het nieuwe bundeloverzicht in Mijn Simyo. Kernvraag: heb ik vanaf 1 juni nu wel of niet nog steeds 4G?
icon

Beste antwoord door Thomas 9 May 2018, 15:00

Bekijk originele reactie

5 reacties

Als je naar je MijnSimyo gaat en dan naar de pagina waar je de bundels kan aanpassen, staat ie daar dan aan of uit gevinkt?

Of is dat wat je bedoelt met "Het staat ook niet bij het nieuwe bundeloverzicht in Mijn Simyo"?
Daar staat het vinkje aan. Vandaar mijn verbazing over de mail dat 4G per 1 juni beëindigd wordt.
Dan ben ik bang dat er ten onrechte een mail is gestuurd.

Een moderator kan in je gegevens kijken, even wachten op een reactie van hen.

Fijne zonnige dag verder 🙂
Reputatie 6
Badge +4
Hoi Theo56,

Welkom op het Simyo Forum! 😃 Leuk ook dat je gebruik maakt van de tijdelijke actie. Het is natuurlijk wel zo fijn als je met je nieuwe bundel ook 4G kan gebruiken.

In je gegevens zie ik dat je 4G eind mei uitgezet wordt. Vermoedelijk heb je bij het aanpassen van je bundel het vinkje bij 4G niet aangevinkt, dat kan gebeuren! Ik zal op 1 juni even je 4G weer voor je aanzetten. Wel zo makkelijk. ;)

Laat je het weten als je nog andere vragen hebt?

Bedankt voor het meedenken Ray

Groetjes,
Thomas
Reputatie 7
Badge +9
vervallen

Reageer