.

Beantwoord

Ik heb abonnement met 4G maar 4G werkt niet. 3G werkt wel. Hoe kan dat?

  • 26 February 2017
  • 5 reacties
  • 1373 Bekeken

Badge
sinds 24 februari abonnement met 4 g telefoon goed ingesteld maar 4g werkt ( nog ) niet zit wel in 4g gebied
wat te doen
icon

Beste antwoord door Samantha 27 February 2017, 15:10

Bekijk originele reactie

5 reacties

Badge +7
Hoi hkroezen03,

Leuk om weer een berichtje van je te zien :)

Wel vervelend dat je 4G nog niet werkt. Ik zie dat je 4G niet goed bij ons staat ingesteld. Daarom heb ik deze instelling meteen voor je goed gezet. Als je je telefoon even uit- en aan zet, zou je wel verbinding met 4G moeten krijgen.

Laat je weten of het is gelukt?

Groetjes,
Samantha
Badge
Hoi Samantha
het is gelukt het werkt nu prima
bedankt

groetjes henk
Reputatie 6
Badge +7
Hoi hkroezen03,

Wat fijn dat je nu kunt internetten via 4G!

Als je andere vragen hebt, voel je vrij om een topic te openen. ☺

Alvast een hele fijne dag toegewenst.

Groetjes,
Asma
hoi
Ik heb een nieuwe kaart ontvangen en geïnstalleerd voor 4g
echter kan ik in mijn oude bundel wel 4g aan klikken maar niet activeren
alles blijft vaag aan gegeven en activeert dus niks.
ook die van mijn man doet niks de knop acteveren word niet dik gedrukt zodat je hem kan aan klikken.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Moppie10,

Welkom op het Simyo Forum.

Wat onhandig dat jij en jouw man 4G niet kunnen activeren. Ik kan me voorstellen dat jullie hier graag gebruik van willen maken.

Je geeft aan dat de knop 'activeren' niet dik gedrukt wordt en je deze dus niet kunt aanklikken. Allereerst wil ik je vragen om je cookies eens te verwijderen binnen je browser en het nogmaals te proberen. Het liefst via Google Chrome. Deze browser werkt namelijk het beste met onze website.

Lukt dit niet? Dan ben ik benieuwd in welk scherm je precies bent. Het lijkt er namelijk op dat je jouw contract probeert te verlengen in plaats van alleen de 4G optie aan te zetten. Als het 1e het geval is, kun je niet verder tot je ook andere bundels hebt gekozen. Ik wil je vragen om het wijzigen van je bundels via deze link te proberen. Laat je weten of dit lukt?

Groetjes,
Angela

Reageer