.

Beantwoord

4G werkt niet, wat kan ik doen?

  • 20 November 2015
  • 8 reacties
  • 448 Bekeken

Badge
vanmorgen 4g aangevraagd, maar rond 13:00 helemaal geen internet meer gehad.
Geen 3g maar ook geen 4g.

Instellingen staan op 4g en op kpn4g.nl maar nog steeds doet hij het niet.

Help?
icon

Beste antwoord door Naomi 23 November 2015, 12:26

Bekijk originele reactie

8 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Hoi Dirk,

Heb je je mobiel al een keer voor 15 minuten uit gezet en daarna weer aan?
Je simkaart meld zich dan opnieuw aan op het netwerk en dat kan het probleem oplossen.

Is het gelukt?
Badge
Dat heb ik gedaan maar geen resultaat helaas. Zelfs mijn normale 3g werkt tot op heden nog steeds niet.
Badge
Gister avond het 4g weer uit gevinkt , instellingen terug naar het oude, maar tot op heden geen mobiel internet.

nooit geen klachten gehad, maar dit valt me erg tegen simyo!
In het weekend nergens te bereiken, Slecht!
De APN instellingen voor 4G zijn hetzelfde als die voor 3G. Dus stel deze anders eens opnieuw in.

https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/handmatig-internetinstellingen-invoeren-148?c=54

Er was gisteren een grote storing bij KPN maar mobiel verkeer viel daarbuiten. Misschien dat het verwerken van bepaalde gegevens daar wel ondervinden, ik weet dat eerlijk gezegd niet.
Badge
Mijn apn staat nu op portalmmm.nl , maar nog steeds werkt hij niet!
Reputatie 4
Badge +10
Hoi Dirkkoef10,

Vervelend dat je internetverbinding het opeens niet deed. Doordeweeks zijn we altijd bereikbaar. In het weekend zijn we er soms. Om deze reden heb je nog geen reactie van ons gekregen in het weekend. Fijn dat maikel.twinnie en Raytje je wel een aantal tips hebben gegeven. Dank jullie wel jongens voor de hulp :)

Ik zie dat je ook vandaag met mijn collega Tanuja hebt gesproken. Je internet is weer op 3G gezet en gelukkig heb je nu weer verbinding. Van welk type telefoon maak je gebruik? Niet met elke type telefoon kun je namelijk op 4G, vandaar dat ik het even vraag.

Laat je het weten?
Badge
Ik heb een iPhone 6s dus 4g moet geen probleem zijn. Maar blijkbaar voor jullie wel. Jammer
Reputatie 4
Badge +10
Hoi Dirkkoef10,

In principe hoort het gewoon te lukken via een iPhone 6s. Wil je wel gebruikmaken van 4G? We kunnen dan een aantal stappen met je doornemen.

Ik hoor het graag van je.

Reageer