.

Beantwoord

4G werkt niet direct na het activeren, wat kan ik hieraan doen?

  • 4 August 2014
  • 2 reacties
  • 1236 Bekeken

Badge
Ik heb ongeveer anderhalf uur geleden 4G geactiveerd en vervolgens op mijn telefoon (Samsung Galaxy s4) kpn 4G als APN gekozen.
Ik heb mijn telefoon al zo een 6 keer opnieuw opgestart, maar hij blijft 3G aangeven.
Help!!!
icon

Beste antwoord door Tiury 5 August 2014, 16:13

Bekijk originele reactie

2 reacties

Badge
Nou, het werkt!
Niet binnen 1 uur, maar pas na 2,5 uur, en dat is gerekend vanaf het moment dat ik de bevestigingmail heb binnen gekregen wat al bijna een half uur later is dan het tijdstip van activeren.
Ik denk dat men in de mail ook een kleine opmerking moet plaatsen dat max 1 uur ook max 3 uur kan zijn.
Overigens nul reactie van Simyo medewerkers gehad!
Reputatie 6
Badge +10
Hoi rdewarm, wij proberen alle vragen (en dat kunnen er nog al wat zijn) binnen één werkdag te beantwoorden, dus een reactie binnen 1 uur gaat ons helaas niet lukken 🙂.

Wat vervelend om te lezen dat je het allemaal te lang vond duren. Ik kan uit je gegevens opmaken dat je 4G optie binnen 30 minuten op je aansluiting was geactiveerd, wat betekent dat je telefoon er wat langer over heeft gedaan om de verbinding op te zetten. Op het moment dat je telefoon er wat langer over doet om te schakelen tussen 2/3G en 4G, raad ik je aan om de APN: portalmmm.nl te proberen.

Ook is het switchen tussen netwerkmodus 2G(GSM,GPRS) en dan weer terug naar 4G (LTE) ook een slim trucje om weer zo snel mogelijk 4G op je telefoon te krijgen 🙂

Heb je al wel plezier van 4G ondertussen? Hoe bevalt het? 😃

Reageer