.

Beantwoord

4G valt weer weg. Wat nu?

  • 5 September 2017
  • 4 reacties
  • 376 Bekeken

Badge
2 maanden geleden ook al dit forum ingeschakeld om mijn problemen met de 4G te bespreken. Toen het probleem opgelost maar helaas nu weer hetzelfde probleem. Het stappenplan gevolgd van het handmatig instellen van internet.
4 G ingesteld en nu weer sinds zaterdag geen 4 G meer. Toestel opnieuw opgestart maar nog steeds geen 4G. Indien wifi-code bekend dan uiteaard wel gewoon op internet.
Wat nu?
icon

Beste antwoord door Asma 6 September 2017, 09:30

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Hoi SusanSimons,

Wat vervelend is dat, geen 4G.

Heb je gecontroleerd of 4G nog aanstaat op Mijn Simyo https://mijn.simyo.nl/bundels-wijzigen?
Staat 4G aan op je toestel?

Heb je nergens 4G (maar wel 3G) of alleen op bepaalde plaatsen?

Als het alleen op een bepaalde plaats is kan er een storing op de mast zijn, dit kan je via deze link controleren https://www.kpn.com/service/mobiel/problemen.htm

Als dit alles goed staat/is zal een moderator jouw simkaart een reset geven, je leest hier dan wat te doen.

Hou je ons op de hoogte?
Reputatie 6
Badge +7
Hoi SusanSimons,

Balen dat je 4G weer wegvalt!

Gisteren heb ik op je gereageerd in een andere topic. Heb je dit gezien?

Ik adviseer je in het vervolg in één topic te stellen. Dit is voor ons en de forum users veel overzichtelijker.

@ Franswon, bedankt!

Groetjes,
Asma
Badge
Oké, zal ik doen.
Heb net gereageerd op de andere topic en zal deze dus niet meer gebruiken.
Kan dit dan ook verwijderd worden?
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Susan,

Super 🙂

We verwijderen nooit topics, maar het maakt niet uit dat hij er nog staat. Ik zal zo weer reageren op je andere topic.

Tot daar!

Groetjes,
Jihane

Reageer