.

Beantwoord

4G ready?

  • 7 June 2017
  • 8 reacties
  • 275 Bekeken

Badge
Is mijn Xiaomi. redmi 4x 4G ready bij Simon?
icon

Beste antwoord door Asma 9 June 2017, 15:47

Bekijk originele reactie

8 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Hey,

zie Tweakers:
Dankzij een aantal mede-tweakerts kwam ik er achter dat er een foutje in geslopen was. Doordat er eerst op de website stond dat er 4G Band 20 aanwezig was, met best wel redelijk goede 4G scores op het balkon hier in Bulgarije, ging ik er eigenlijk van uit dat Band 20 gewoon aanwezig was. Maar dat is dus niet zo. De dekking voor 4G is hier in BG gewoonweg goed, door het gehele land en heb ik dan ook geen problemen. In Nederland daarentegen, zal je alleen 4G hebben rondom de grote steden.

Voor meer info: https://tweakers.net/productreview/156157/xiaomi-redmi-note-4x-(3gb-intern-32gb-opslag)-grijs.html

Daarnaast weet ik niet of je een abonnement hebt.
Bij prepaid heb je max maar net 3G terwijl met abonnementen kan je 4G aanzetten en dan heb je met jouw geimporteerde toestel niet het beste wat je kan hebben. Zoals je ziet is er alleen rond de grote steden goede 4G verder kan ik er ook niet veel over zeggen.

Groet Paul
Beetje flauw... Maar als de frequentie en het bereik goed is bij Simon dan kun je dat testen met je Simyo Abbo aansluiting. Simyo kan wel jouw gegevens erbij pakken maar die van Simon is niet zo te doen. 🙂
Betreffende toestel heeft geen band 20 / 800 MHz.
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Brrdy,

Ik zie dat je deze vraag eerder hebt gesteld in een andere topic.

Als je telefoon beschikt over frequenties 800, 1800 en 2600 MHz dan zou je gebruik kunnen maken van ons 4G netwerk. Helaas kunnen wij dit alleen niet 100% garanderen als je telefoon niet in Nederland is gekocht.

Overigens zie ik dat je een Prepaid klant bent. Het is voor onze Prepaid klanten helaas niet mogelijk om gebruik te maken van ons 4G netwerk. Meer informatie over ons 4G netwerk vind je hier.

Laat je het weten als je hier vragen over hebt?

@ PaulH, Friesian en Ray, bedankt! :D

Groetjes,
Asma
Badge
Mijn telefoon is o.a. geschikt voor B20, B7 en B3, dit komt volgens mij overeen met de genoemde frequenties.
In theorie moet het dus 4G ready zijn. Ik zal het t.z.t. eens uitproberen met een Simon abonnement.
Allen bedankt voor het meedenken.

Groeten, Brrdy.
Wie is Simon
Beetje flauw... Maar als de frequentie en het bereik goed is bij Simon dan kun je dat testen met je Simyo Abbo aansluiting. Simyo kan wel jouw gegevens erbij pakken maar die van Simon is niet zo te doen. :)
Zou Asma hier vragen over hebben? :8:)🆒
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Brrdy,

Ik neem aan dat dat de autocorrectie is die van zich laat spreken en dat je Simyo bedoelt :D

Je kan het inderdaad gewoon proberen een een abonnement. 4G zal moeten werken op het toestel.

Heb je hier nog vragen over?

@Ray en Friesian bedankt voor jullie reacties!

Groetjes,
Caspar

Reageer