.

Beantwoord

4G aangezet, maar ik heb een iPhone 5. Kan ik dit nog annuleren?

  • 13 April 2016
  • 7 reacties
  • 288 Bekeken

Badge
Stom stom maar ik heb de 4G flex aangezet maar heb een iPhone 5. Ik dacht dat deze 4G ready was, maar dit blijkt niet zo te zijn voor een KPN netwerk? Kan dit nog ongedaan worden gemaakt, ik heb de bundel pas eergisteren omgezet. Alvast bedankt voor de reactie!
icon

Beste antwoord door Tiury 14 April 2016, 11:00

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 6
Badge +10
Hoi Kees_27, welkom op het Simyo forum 🙂.

Wat jammer dat je 4G hebt aangezet, dat helaas niet overal werkt voor de iPhone 5 met het KPN netwerk. Dit moet je natuurlijk ook maar net weten. Omdat de bundelwijziging niet geannuleerd kan worden, heb ik de kosten op je factuur vergoed 🙂. Dat is wel zo'n mooi gebaar denk ik. Ook heb ik je aansluiting meteen weer op 3G gezet, zodat je internet goed functioneert!

Heb je hier nog vragen over 🙂?

Groetjes, Tiury
Badge
Beste Tiury,

Dat is nog eens service, bedankt! Vandaar dat ik ook graag komend jaar gebruik maak van Simyo. Mijn vraag is, wat voor bundel krijg ik nu, met welke kosten?

Alvast bedankt voor de reactie, Kees
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Kees_27,

Graag gedaan namens Tiury! Ik zorg ervoor dat deze mooie complimenten bij hem terecht komen :)

Vanaf 1 mei ga jij gebruik maken van een belbundel met 300 minuten voor €5 en een databundel van 500MB + 500MB gratis voor €6. In totaal ga je dan €11 betalen per maand mits je binnen je bundels blijft. Zoals ik het in het systeem zie, ga jij er €5 per maand op vooruit door deze wijziging 🙂 Goeie deal!

Laat je het weten als je nog vragen hebt?

Groetjes,
Angela
Badge
Beste Angela,

Volgens mij staat mijn 4G Flex nog aan, klopt dat? Ik dacht dat alles was opgelost. Kun je het in orde maken zodat ik 11 euro per maand ga betalen.

Groetjes, Kees
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Kees_27,

Je hebt helemaal gelijk! 4G staat nog aan. Dit kun je gewoon aanpassen door via Mijn Simyo naar Instellingen > Abonnement > Bundels aanpassen te gaan. Vervolgens kun je al je bundels gewoon laten zoals ze zijn, maar vink je '4G Flex' uit. Deze wijziging gaat dan in vanaf de eerste van de volgende maand.

Ondertussen zal ik contact opnemen met de financiële afdeling bij ons, en zorgen dat de kosten die je intussen betaald hebt voor 4G vergoed worden. Die krijg je dan binnenkort teruggestort op je rekening. Vind je dit een goede oplossing?

Groetjes,
Jihane
Badge
Helemaal goed, bedankt!
Reputatie 7
Badge +10
Super! 🙂 Als je nog andere vragen hebt, dan horen wij dat graag.

Groetjes,
Jihane

Reageer