.

Beantwoord

3G werkt wel, 4G helaas niet. Hoe kan dat?

  • 18 August 2017
  • 8 reacties
  • 437 Bekeken

Hoe kan ik 4G activeren?

Gr Bor
icon

Beste antwoord door Asma 18 August 2017, 16:00

Bekijk originele reactie

8 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Welk abonnement heb je, welk toestel en in welk land zit je?
Hoi Wim.

Land = NL
Abo = Sim Only
Toestel =iPhone

Heb al even gebeld met Simyo en helaas wordt voor Sim Only enkel 3G ondersteund.

Bedankt voor je reactie.
Gr. B
Reputatie 7
Badge +7
4G is standaard bij Simyo. Heb je een oudere iPhone? Of een oud abonnement oid?
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Bert65,

Welkom op het Forum!

Goed dat je even contact met ons opneemt!

Ik heb het gelijk even voor je uitgezocht en zie dat je een Prepaid simkaart hebt. Helaas kun je hier niet mee internetten via 4G. 😞 Dit is alleen mogelijk voor onze Sim Only klanten.

Laat je het weten als je hier vragen over hebt?

@ Wimj12, bedankt!

Groetjes,
Asma
Ik kom er ook net achter dat je met prepaid geen 4G hebt terwijl er genoeg andere providers zijn die dat wel gewoon ondersteunen.
Wat de redenen daar blijkt te zijn is een raadsel, immers moet je een data bundel kopen en als die op is sluiten ze gewoon weer af.
Voor mij geen reden om over te stappen maar wel om een tweede simkaart van een andere provider er bij te nemen mocht het noodzakelijk zijn om 4G te moeten gebruiken als een wifi spot niet beschikbaar is.
Reputatie 7
Badge +7
Hoi Bert65,


Ik heb het gelijk even voor je uitgezocht en zie dat je een Prepaid simkaart hebt. Helaas kun je hier niet mee internetten via 4G. 😞 Dit is alleen mogelijk voor onze Sim Only klanten.


@ Wimj12, bedankt!

Groetjes,
Asma


@Bert65:
Lekker puzzelen zo. Ik vraag expliciet naar het abonnement, Antwoord: Simonly. Blijkt het prepaid te zijn. Zo kunnen forumleden natuurlijk nooit goed helpen.
Sim only is een abonnement geen prepaid naar mijn weten en bij een abonnement moet 4G het gewoon doen.
Wel moet je de configuratie bestanden installeren zodat de server weet dat je via 4g wilt werken.
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Bert65,

Even een kleine -maar belangrijke- aanvulling op mijn reactie.

Zoals je weet kun je met Prepaid geen 4G gebruiken. Dit is alleen voor onze Sim Only klanten mogelijk. Je kunt er natuurlijk ook voor kiezen om van Prepaid over te stappen naar Sim Only. Mocht je dit willen, dan kun je inloggen op Mijn Simyo. Als je klikt op 'Overstappen naar Sim Only', dan zorgen wij ervoor dat je binnen 24 uur al wordt omgezet naar een Sim Only aansluiting. Hier hoef je geen nieuwe simkaart voor te ontvangen. Je kunt je huidige simkaart blijven gebruiken. Meer informatie vind je hier.

Laat je het weten als je hier vragen over hebt?

@ Audb, helaas is het op dit moment technisch niet mogelijk om met Prepaid te internetten via 4G. Dit kan op dit moment alleen nog maar voor onze Sim Only klanten. Mocht hier verandering in komen, dan houden wij ons klanten hier natuurlijk van op de hoogte. :$

Groetjes,
Asma

Reageer